eMAG a ales solutiile certSIGN pentru optimizarea fluxului de documente

eMAG, cel mai mare retailer online de pe piața românească, își va simplifica fluxul de documente utilizând soluțiile de semnătură electronică oferite de certSIGN – cel mai important furnizor de servicii de certificare din România.

Parteneriatul certSIGN – eMAG are ca scop reducerea timpului necesar încheierii contractelor dintre eMAG și comercianții care folosesc platforma eMAG Marketplace pentru vânzarea produselor pe site-ul celui mai mare retailer online din România.
Pentru a încheia mai repede și mai eficient contractele cu partenerii săi, liderul pieței de retail online din România, va utiliza contracte în format electronic, în detrimentul celor tipărite, și le va semna electronic utilizând o soluție furnizată de certSIGN.
O dată semnate electronic, contractele electronice sunt echivalente din punct de vedere juridic și produc aceleași efecte legale ca un contract tipărit, semnat olograf și ștampilat.

Contractele electronice au avantajul că pot fi transmise prin e-mail, fără costuri de curierat, în câteva minute, în loc de cele câteva ore sau zile necesare în cazul încheierii unui contract tipărit.
Prin utilizarea contractelor în formă electronică, atât eMag, cât și partenerii săi vor economisi resurse financiare, timp și își vor degreva personalul de activitățile de gestiune a contractelor tipărite. Totodată, își vor putea realoca personalul pentru îmbunătățirea relației cu clienții sau către activități direct productive.