Hermes

Aplicaţie pentru trimiterea automată a unei cantităţi mari de documente semnate electronic către o listă de destinatari stabilită. Aplicatia asigura de asemenea si semnare electronica automata a documentelor. Hermes le oferă companiilor oportunitatea de a comunica în siguranţă informaţii confidenţiale către clienţii lor. Prin integrarea cu sistemele de back-office, Hermes poate fi utilizată cu succes pentru facturare electronică, semnarea contractelor online şi comunicarea altor date sensibile. De asemenea, fiecare mesaj schimbat între companie şi clienţi poate fi atribuit unei anumite persoane şi unui anumit moment.

Folosind Hermes poţi:
  • creşte nivelul de securitate şi confidenţialitate a documentelor
  • elimina riscul de repudiere sau alterare a unui mesaj
  • reduce costurile pentru menţinerea relaţiilor de afaceri
  • eficientiza procesele de afaceri prin eliminarea hârtiei şi a efortului de stocare şi transmitere a acesteia
Funcţionalităţile oferite de Hermes îţi garantează integritatea, autenticitatea şi nerepudierea documentelor electronice prin crearea de semnaturi electronice şi marcare temporală. Documentele organizaţiei pot fi stocate în condiţii optime de securitate prin sistemele de criptare. Trimiterea documentelor semnate prin canale electronice este facilitată prin integrarea Hermes cu MS Outlook 2002, 2003, 2007.