cariera.

Toate joburile active

ARHIVARE
DEZVOLTARE AFACERI/SALES
DEZVOLTARE SOFTWARE
PROGRAME DE INTERNSHIP
RELATII CLIENTI/BACK OFFICE
SECURITATE CIBERNETICA

ARHIVARE: Arhivar

Cerințe:

  • Studii medii/superioare;
  • Cursuri/atestări specifice postului: certificare de Arhivar – cerință obligatorie;
  • Experienţa profesională: minim 1 an în activități similare;
  • Cunoașterea Legii 16/ 1996 și a Instrucțiunilor de aplicare;
  • Capacitatea de a livra o muncă de calitate, cu obținerea de performanță intr-o muncă repetitivă;
  • Abilități de operare aplicații software și echipamente de scanare și fotocopiere;
  • Capacitatea de a respecta regulamente și proceduri specifice;
  • Abilități de cooperare și lucru in echipă;
  • Persoană conștiincioasă, riguroasă, amabilă, calmă, flexibilă, autonomă;
  • Cunoștințe de utilizare calculator: MS Office - Word, Excel, Outlook; Internet;
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel începator.

Responsabilități:

  • Activități specifice procesului de arhivare fizică a documentelor:
  • Activități legate de lucrarea de întocmire a nomenclatorului;
  • Preluarea documentelor, constituirea dosarelor de arhivă, inventariere și evidență a documentelor intrate-ieșite, in depozitul de arhivă;
  • Activități legate de întocmirea lucrării de selecționare;
  • Activități legate de folosirea documentelor;
  • Activități legate de asigurarea condițiilor de păstrare a documentelor;
  • Alte activități specifice.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

ARHIVARE: Arhivist

Cerințe:

  • Studii superioare – absolvirea Academiei de Poliție, Facultatea de Arhivistică, București / Universitatea Babeş Bolyai, Facultatea de Istorie şi Filozofie, secţia Arhivistică, Cluj Napoca
  • Experienţa profesională: minim 1 an în activități similare;
  • Cunoașterea Legii 16/1996 cu modificările și completările ulterioare și a Instrucțiunilor de aplicare;
  • Capacitatea de a livra o muncă de calitate, cu obținerea de performanță intr-o activitate repetitivă;
  • Abilități de operare aplicații software și echipamente de scanare și fotocopiere;
  • Capacitatea de a respecta regulamente și proceduri specifice;
  • Foarte bună atenție la detaliu;
  • Abilități de cooperare și lucru in echipă;
  • Persoană conștiincioasă, riguroasă, amabilă, calmă, flexibilă, autonomă;
  • Cunoștințe de utilizare calculator: MS Office - Word, Excel, Outlook; Internet;
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel începator.

Responsabilități:
Activități specifice procesului de arhivare fizică a documentelor:

  • Activități legate de lucrarea de întocmire a nomenclatorului
  • Coordonarea constituirii și administrării arhivei
  • Stabilirea valorii practice și istorice a documentelor
  • Valorificarea informațiilor din documente
  • Preluarea documentelor, constituirea dosarelor de arhivă, inventariere și evidență a documentelor intrate-ieșite, in depozitul de arhivă
  • Activități legate de întocmirea lucrării de selecționare
  • Activități legate de folosirea documentelor
  • Activități legate de asigurarea condițiilor de păstrare a documentelor
  • Alte activități specifice.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

ARHIVARE: Legator manual

Scopul postului:
Executarea lucrărilor de asamblare mecanică, manuală și specială a dosarelor cu documente în vederea obţinerii dosarelor pentru arhivă.

Cerințe:

  • Educație: absolvent studii medii
  • Cursuri specifice: certificat ocupational cursuri specialitate
  • Experiență necesară: minim stagiul de practică cursuri specializare
  • Promptitudine în rezolvarea problemelor specifice, capacitate organizatorică, atenție la detalii, rezistență la stres, abilitatea de a respecta termenle limită
  • Spirit de observaţie, memorie vizuală, foarte bună concentrare a atenției, rezistența la sarcini de lucru repetitive.

Responsabilităţi:

  • Execută lucrările de legătorie manuală
  • Execută operaţiunile preliminare ce permit legarea corectă a unui dosar de arhivă corect intocmit
  • Execută ritmul de producţie stabilit în baza normei de prelucrare zilnică
  • Execută lucrările de legătorie manuală în condiţii de maximă atenție asupra documentelor, astfel încât să asigure condiţii optime pentru documentele legate privind:
    • Integritatea
    • Păstrarea autenticitatii
    • Lizibilitatea
    • Protejarea proprietăţilor fizico-chimice și mecanice ale documentului
    • Asigurarea posibilităţilor de citire integrală și facilă a informaţiei conținute în textul din conținutul și notele din documentele legate în dosare si registre
  • Respectă regulile de îndosariere, normele și standardele de calitate

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

ARHIVARE: Operator depozit

Compania: certSIGN


Cerințe generale:

  • Posesor permis conducere categoria B cu experienta de minim 2 ani fara incidente majore
  • Persoana responsabila si de incredere
  • Abilitati de organizare, spirit de echipa.

 

Responsabilităţi:

  • Deplasari in Bucuresti si ocazional in tara
  • Livrarea sau ridicarea marfurilor in mod operativ şi in conformitate cu dispozitiile primite de la superiori
  • Verifica integritatea marfurilor transportate si informeaza superiorul ierahic direct despre neregulile constatate
  • Participa fizic la incarcat/descarcat marfa depozit.

 

Beneficii:

  • Salariul competitiv
  • Tichete de masa
  • Transport asigurat din Bucuresti la punctul de lucru
  • Echipa unita ce abia asteapta un nou coleg.

 

Sediul companiei se afla in Dragomiresti - jud. Ilfov,

Program de lucru: 08:00-16:30, include jumatate de ora pauza.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

ARHIVARE: Operator pregatire/reconstituire documente

Scopul postului:
Pregătirea documentelor în vederea prelucrării arhivistice.

Cerințe:

  • Educație: absolvent studii medii
  • Capacitatea de a executa sarcini repetitive
  • Capacitate organizatorică
  • Foarte bună atenție la detalii, spirit de observaţie, memorie vizuală
  • Capacitatea de a respecta termenle limită și norma de lucru
  • Orintare către lucrul în echipă.

Responsabilităţi:

  • Pregătirea documentelor:
    • eliminarea tuturor corpurilor metalice de pe hârtie
    • îndreptarea colțurilor
    • lipirea paginilor rupte
    • netezirea paginilor șifonate.
  • Prelucrarea arhivistică a documentelor:
    • fondarea documentelor
    • constituirea unităților arhivistice în dosare
    • ordonarea documentelor pe criteriile stabilite
    • inventarierea documentelor
    • legarea unităților arhivistice (după caz)
    • numerotarea filelor și certificarea unităților arhivistice

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

ARHIVARE: Operator scanare

Cerințe:

  • Studii medii/superiaoare
  • Experienta profesională: minim 1 an in activități de scanare
  • Capacitatea de a învăța si respecta regulamente și proceduri specifice
  • Foarte bună atenție la detaliu
  • Abilități de cooperare și lucru in echipă
  • Persoană constiincioasă, riguroasă, amabilă, calmă, flexibilă, autonomă
  • Cunoștințe de utilizare calculator: MS Office - Word, Excel, Outlook, Internet

Responsabilităţi:

1. Activități de pregătire a scanarii:

  • Stabilirea condițiilor de scanare corespunzătoare lotului
  • Testarea standardului de scanare care se aplică
    - calibrarea scanerului și monitorului (rezoluție și culoare) prin utilizarea testelor de calibrare
    - prescanarea și verificarea standardului pe lotul de documente
    - stabilirea procesărilor și setărilor de îmbunătățiri acceptate (creșterea adâncimii de culoare, tratarea semitonurilor de gri, îndreptarea imaginilor, eliminarea găurilor negre de îndosariere, eliminarea colțurilor indoite etc.)
    - înregistrarea rezultatelor de test și verificarea standardelor.

2. Scanarea în regim de producție:

  • Aranjarea documentelor pentru scanare (aliniate la doua muchii)
  • Așezarea documentelor în scaner
  • Activități de indexare la nivel global, de stivă/lot
    - introducere date descriptive lot, biblioraft, dosar
    - date identificare dosar
  • Scanare de documente individuale
    - stabilirea orientării imaginilor
    - verificarea stării fizice a documentelor și stabilirea tehnică de scanare a documentului
    - luarea de decizii de rescanare

3. Activități de verificarea calității imaginilor:

  • Executarea controlului calității pentru imagini
  • Marcarea imaginilor ce nu respecta standardul de calitate
  • Luarea deciziei de rescanare a unui document individual/ dosar
  • Anunțarea excepțiilor de rescanare și ultimul document catre Specialistul de Date

4. Activități de întreținere și gestionare a echipamentelor:

  • Asigura tehnic scanarea:
    - remedierea prinderilor de hartie, dublei alimentari, setarea profilelor de scanare,
    - teste de calibrare
    - întreținerea zilnică a echipamentului
    - înlocuirea consumabilelor.

5. Respectarea normei de lucru și a standardelor de calitate.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

ARHIVARE: Restaurator Arhivă

Compania: certSIGN

Business Unit: Arhivare

Departament: Producție Arhivare Fizică

 

 

Cerințe:

 

  • Studii medii/superioare
  • Cursuri/atestări specifice postului: diplomă de restaurator arhivă – cerință obligatorie
  • Experienţă profesională:  minim 1 an în activități similare. Experiență în proiecte de arhivare constituie avantaj
  • Capacitatea de a livra o muncă de calitate, cu obținerea de performanță într-o muncă repetitivă
  • Abilități de operare aplicații software și echipamente de scanare și fotocopiere
  • Capacitatea de a respecta regulamente și proceduri specifice
  • Foarte bună atenție la detaliu
  • Abilități de cooperare și lucru in echipă
  • Persoană conștiincioasă, riguroasă, amabilă, calmă, flexibilă, autonomă
  • Cunoștințe de utilizare calculator: MS Office - Word, Excel, Outlook; Internet
  • Cunoștințe de limba engleză – nivel începător.

 

Responsabilități:

 

Activități specifice procesului de restaurare a documentelor:

  • Activități legate de analiza asupra stării fizice
  • Executarea fotografiilor-document anterioare restaurării
  • Restaurarea corpului cărții/documentului
  • Restaurarea legăturii cărții
  • Executarea fotografiilor-document după restaurare
  • Atestarea corectitudinii intervențiilor în dosarul de restaurare
  • Activități legate de folosirea documentelor
  • Activități legate de asigurarea condițiilor de păstrare a documentelor
  • Alte activități specifice.

 

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa recrutare@certsign.ro meționând în subiectul mail-ului: "Restaurator Arhivă certSIGN”.

 

DEZVOLTARE AFACERI/SALES: Manager Clienti - Iasi

Punct de lucru: certSIGN Iasi

Business Unit: Semnătură Electronică

Departament: Dezvoltare Afaceri

 

Scopul postului:

Promovarea și vanzarea produselor și serviciilor din portofoliul Business Unit Semnătură Electronică.

 

Cerințe:

  • Minim 1 an experiență într-o poziție de vânzări, preferabil in domeniul IT
  • Cunoștințe solide de tehnici și metode de vânzări
  • Foarte bune abilități de comunicare, prezentare și client service
  • Experiență în lucrul cu MS Office. Experiența în lucrul sisteme de management al clienților (CRM) constituie un avantaj
  • Experienta în vânzarea de servicii B2B sau servicii de outsourcing
  • Disponibilitate de deplasare in tara pentru diverse intalniri si conferinte
  • Permis de conducere categoria B
  • Limba engleză – nivel avansat.

 

Responsabilități:

  • Cercetarea permanentă a piaței, identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării și vânzării produselor și serviciilor din portofoliul Business Unit-ului Semnătură Electronică. Actualizarea bazei de date cu noile contacte
  • Vânzarea serviciilor și produselor specifice Business Unit-ului Semnătură Electronică în vederea atingerii targetului de vânzări individual și pe echipă
  • Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi
  • Promovarea campaniei ”Go Paperless!” și  identificarea oportunităților de afaceri în domeniu
  • Realizarea ofertelor în concordanță cu strategia de preț
  • Participare la negocierea condiţiilor contractuale
  • Elaborarea propunerilor de contract şi urmărirea fluxului de aprobări
  • Realizarea a diverse rapoarte pe zona de vânzări acoperită.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

DEZVOLTARE SOFTWARE: Dezvoltator Software Baze de date

Departament: Dezvoltare Software

 

Cerinţe:

  • Studii superioare tehnice
  • Cunoașterea limbajului SQL nivel mediu
  • Cunoștințe legate de bazele de date relaționale
  • Cunoștințe ale sistemului de operare Linux
  • Cunoștințe specifice bazelor de date Oracle
  • Cunoașterea limbajului Oracle PLSQL
  • Cunoștințe despre XML, JSON
  • Cunoștințe despre triggeri, proceduri stocate, funcții, view-uri
  • Cunoștințe despre indecși, optimizări la nivel de DB
  • Cunoștințe utilizare comenzi Linux shell pentru prelucrări de date (de exemplu: sed, grep, xargs, awk etc)
  • Cunoștințe arhitectură și design baze de date

 

Constituie avantaj:

  • Cunoștințe generale MSSQL
  • Cunoștințe legate de SQL Injection
  • Cunoștințe specifice bazelor de date Oracle
  • Cunostinte despre Oracle database links
  • Cunoștinte legate de bazale de date DB2

 

Responsabilităţi:

  • Dezvoltare mecanisme de prelucrare și rapoartare a datelor la nivel de DB (PLSQL)
  • Mentenanță baze de date & adăugare functionalități noi
  • Dezvoltare și mentananță pentru mecanisme de interconectare și sincronizare între baze de date
  • Creare de rapoarte la nivel de DB (view-uri, interogări)
  • Analiză și optimizare la nivel de bază de date
  • Administrare baze de date, importuri, exporturi, backup.

 

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa recrutare@certsign.ro  meționând în subiectul mail-ului: "DataBase Developer”.

DEZVOLTARE SOFTWARE: Dezvoltator Software Blockchain

Departament: Dezvoltare Soluții Blockchain

 

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice, preferabil în domeniul informatic
  • Experiență de minim 3 ani în dezvoltarea de software cu:
    - Proiectare, dezvoltare și testare API
    - ReactJS / NodeJS
    - Dezvoltare web cu JavaScript / HTML / CSS
    - Proiectare și interogări de baze de date SQL (SQL POSTGRES preferabil)
  • Experiență cu SaaS, Microservices, Docker
  • Buna înțelegere a serviciilor cloud, virtualizare, rețelistică și securitate cibernetică
  • Bună înțelegere a tehnologiei blockchain
  • Familiarizare cu sistemul de operare Linux
  • Familiarizare cu metodologia Agile
  • Familiarizare cu metodologia de dezvoltare Test-Driven Development (TDD)
  • Abordare proactivă, implicare și autonomie, aprofundare rapidă și gândire logică
  • Capacitatea de a lucra în paralel la proiecte multiple
  • Lucrul cu membrii echipei la distanță (remote work)
  • Cunoștințe avansate de limba engleză.

 

Constituie avantaj:

  • Experiență cu Redis
  • Experiență cu Solidity / Truffle / Remix
  • Experiență în criptografie și PKI (Public Key Infrastructure)
  • Familiarizarea cu JIRA, Bitbucket, Jenkins, Nexus

 

Responsabilităţi:

  • Parcurgerea cerințelor de business și solicitarea de clarificări acolo unde este necesar
  • Dezvoltarea, testarea și implementarea de scripturi/ programe/ instrumente
  • Efectuarea de task-uri periodice de administrare a sistemului, inclusiv upgrade-uri
  • Asigurarea unei performanțe optime a tuturor sistemelor care rulează în mediul virtual
  • Monitorizarea performanței sistemelor și oferirea de recomandări pentru a asigura performanța și timpul de răspuns optime
  • Menținerea securității și integritații datelor
  • Implementarea și susținerea reglementărilor de audit și conformitate conform cerințelor

 

Beneficii:

  • Mediul de lucru prietenos
  • Posibilitatea de a lucra complet remote
  • Posibilitatea de a lucra și dezvolta aplicații folosind cele mai noi tehnologii blockchain
  • Pachet salarial excelent

 

 

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa recrutare@certsign.ro  meționând în subiectul mail-ului: "Blockchain Developer”.

DEZVOLTARE SOFTWARE: Dezvoltator Software Blockchain - Jr

Departament: R&D

Cerințe generale:

  • Studii superioare tehnice în domeniul informatic
  • Experienta de minim 1 an în:
    - Analiză, proiectare și dezvoltare aplicații software
    - Dezvoltarea de aplicații în limbaje obiectuale de nivel înalt
  • Cunoștințe de limba engleză.

Cerințe specifice:

  • Înțelegerea tehnologiei blockchain, în special Ethereum
  • Experiență în dezvoltarea de smart-contracts în limbajul Solidity
  • Abilități avansate în JavaScript
  • Familiar cu metodologia de dezvoltare Test-Driven Development (TDD).

Constituie avantaj:

  • Cunoștinte de criptografie și PKI
  • Experientă în dezvoltare software folosind metodologia Agile
  • Cunoașterea mediilor de dezvoltare/debug specifice limbajului Solidity precum Remix, Truffle
  • Experiență în dezvoltare software full-stack, în special cu Angular si Node.

Responsabilități:

  • Dezvoltarea de aplicații cu utilizare în Blockchain pe Linux/Android
  • Implicarea în fazele de proiectare și dezvoltare ale produsului software
  • Testarea la nivel de modul software al aplicațiilor dezvoltate.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

DEZVOLTARE SOFTWARE: Dezvoltator Software Java

Compania: certSIGN

Departament: R&D

 

Cerinţe:

 

Studii superioare tehnice, preferabil absolvent:

- Automatică și Calculatoare;

- Electronică și Telecomunicații;

- Academia Tehnică Militară.

 

Cerinte specifice:

  • Cunoștințe foarte bune de Java si Java EE
  • Cunoașterea foarte bună a tehnologiilor web
  • Cunoștințe foarte bune de JavaScript
  • Cunoașterea limbajului SQL
  • Cunoașterea în detaliu a arhitecturii three-tier
  • Cunoașterea arhitecturii MVC
  • Cunoașterea în detaliu a limbajului HTML
  • Cunoștințe XML, XSLT
  • Abilități de analiză și proiectare produse software;
  • Cunoștințe UML
  • Cunoștințe de limba engleză nivel mediu.

Constituie avantaj:

  • Cunoștințe de criptografie si PKI
  • Cunoașterea standardelor MIME, S/MIME, PKCS
  • Dezvoltare Java Applet.

Responsabilităţi:

  • Dezvoltarea de aplicatii web folosind tehnologii:

- AngularJS/GWT/JavaApplet

- J2EE/Hibernate/Spring/Struts/SQL

  • Implicarea în fazele de proiectare și dezvoltare ale produsului software
  • Implicarea în faza de analiză, proiectare și dezvoltare a bazelor de date necesare aplicațiilor dezvoltate
  • Testarea la nivel de modul software a aplicațiilor dezvoltate.

 

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

DEZVOLTARE SOFTWARE: Junior Software Developer – 70% working time abroad

Are you a graduate with a technical profile?

Do you want to develop your career as part of an international software development team?

Do you want to travel in the European space?

 

certSIGN is looking for a new colleague to be part of a project which aim is to promote the user’s personal mobile device to the role of a unified authentication and authorization proxy towards the digital world.

 

The project adopts an incrementally deployable strategy in two complementary directions: extensibility in the type and nature of supported stakeholders and services (from local access control to online service access), as well as flexibility and extensibility in the set of supported authentication and access control techniques; from widely established and traditional ones to emerging authentication and authorization protocols as well as cryptographically advanced attribute-based access control approaches.

 

You need to have:

•  University degree in a IT&T domain – mandatory

•  Good programming skills: algorithms, data structures, communication protocols

•  Knowledge of programming languages: Java, Python, JavaScript

•  Good programming skills using web technologies

•  Good programming skills under the Android platform

•  Detailed knowledge of the three-tier architecture

•  Knowledge of the MVC architecture

•  Good ability to analyze and design software products

•  Knowledge of SQL language

•  Good knowledge of the HTML, XML, XSLT standards

•  UML knowledge.

 

 

Good to know:

•  Cryptography and PKI

•  Security protocols, authentication and authorization

•  MIME, S/MIME, PKCS, OAuth standards.

 

Also, you need to:

•  Be willing to travel abroad in European cities like Athens, Barcelona, Madrid etc.. Consider the fact that this is a international project and the majority of time (research and development) will take place abroad, probably 70%

•  Have advanced English knowledge and good communication skills so you can easily interact with the international team

•  Possess good organizational skills – you’ll be your own project manager

•  Take responsibilities like:

- Developing web applications using techologies like: Java/ Python/ Android/ REST API

- Involvement in the all the phases of the software: design, development, analyzing and testing.

 

 

We offer:

•  The opportunity to grow and develop in a international & multicultural European environment

•  Coverage for all travel and accomodation expenses

•  Good salary and full company benefits.

 

To apply for this opening please send your resume to recrutare@certsign.ro, attn. Andreea Marica, mentioning the email subject: "IGTO"

DEZVOLTARE SOFTWARE: Tester Software Blockchain

Departament: Dezvoltare Soluții Blockchain

 

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice, preferabil în domeniul informatic
  • Experiență de minim 3 ani în testare software cu:
    - tehnologii web frontend: HTML / JavaScript / CSS
    - aplicații server-side pe medii de server Linux
    - Baze de date și interogări SQL
    - ReactJS / NodeJS
  • Familiarizarea cu metodologia de testare
  • Cunoașterea bună a testării API
  • Experiență cu SaaS, Microservices, Docker
  • Buna înțelegere a serviciilor cloud, virtualizare, rețelistică și securitate cibernetică
  • Bună înțelegere a tehnologiei blockchain
  • Familiarizare cu metodologia Agile
  • Cunostințe bune despre sistemul de operare Linux
  • Abordare proactivă, implicare și autonomie, aprofundare rapidă și gândire logică
  • Capacitatea de a lucra în paralel la proiecte multiple
  • Lucrul cu membrii echipei la distanță (remote work)
  • Cunoștințe avansate de limba engleză.

 

Constituie avantaj:

  • Experiență cu instrumentele de automatizare a testelor
  • Experiență cu Solidity / Truffle / Remix
  • Experiență cu criptografie și PKI
  • Familiarizarea cu JIRA, Bitbucket, Jenkins, Postman

 

Responsabilităţi:

  • Revizuirea specificațiilor și a documentelor de proiectare pentru înțelegerea cerințelor de business
  • Crearea și menținerea planurilor de testare (test plans) și a cazurilor de testare (test cases)
  • Raportarea, gestionarea și urmărirea eroriilor din aplicație
  • Efectuarea de teste manuale și automate
  • Executarea testelor de regresii
  • Dezvoltarea, gestionarea și rularea de teste automate
  • Conversia cerințelor de business (user stories) în cazuri de testare (test cases) și teste de regresie pentru versiuni viitoare
  • Acordarea de suport echipei de dezvoltare software
  • Executarea de teste de încărcare și performanță

 

Beneficii:

  • Mediul de lucru prietenos
  • Posibilitatea de a lucra cu cele mai noi tehnologii blockchain
  • Posibilitatea de a lucra complet remote
  • Pachet salarial excelent

 

 

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa recrutare@certsign.ro  meționând în subiectul mail-ului: "Tester Blockchain”.

PROGRAME DE INTERNSHIP: Specialist Implementare

Scurta descriere a companiei
certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

 

Criterii de selecție:

  • Student sau absolvent de informatică, automatică, electronică sau similare 
  • Cunostințe de bază: sisteme de operare Windows și Linux 
  • Cunoștințe sau experiență cu standarde și produse PKI reprezintă un avantaj 
  • Limba engleză - nivel mediu 
  • Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă 
  • Abilități de comunicare cu clienții (la nivel tehnic).

 

Ce ai învăța și ce ai face:
Persoanele vor fi implicate în activitățile specifice Business Unit-ului de CyberSecurity, iar pe parcurs vor primi propriile taskuri individuale și vor putea dezvolta proiecte specifice.

 

Activități principale:

  • Familiarizarea cu proiectele și metodologia de lucru 
  • Sprijinirea echipei de vânzari și a partenerilor în problemele tehnice aferente produselor și soluțiilor software de securitate informatică dezvoltate de certSIGN 
  • Implicare in implementarea și configurarea produselor software conform soluției tehnice stabilite 
  • Training cu clienții pentru produsele și soluțiile de securitate informatică oferite de certSIGN.


Alte informatii
Internshipul se desfășoară pe parcursul a maxim 6 luni consecutive (maxim 720 ore), cu posibilitatea angajării ulterioare. Procedura de selecție constă întru-un interviu tehnic. Programul poate fi atat part time cât și full time, valoarea minimă a indemnizației pornind de la 1.000 lei net.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

RELATII CLIENTI/BACK OFFICE: Reprezentant Relații Clienți

Cerințe:

  • Studii superioare
  • Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Capacitate de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
  • Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
  • Responsabilitate, initiativă
  • Abilități de lucru in echipă
  • Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă un avantaj
  • Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet

 

Responsabilități:

  • Preluarea dosarului cu documentele necesare emiterii certificatelor digitale
  • Introducerea în sistemul informatic a datelor specifice din anumite tipuri de documente
  • Validarea datelor introduse în sistemul informatic
  • Expedierea către clienții firmei a unor seturi de documente
  • Arhivarea documentelor
  • Furnizarea de informații cu privire la serviciile companiei
  • Contactarea clienților în vederea clarificării unor detalii
  • Oferirea de informații cu privire la utilizarea certificatelor digitale la solicitarea clienților.

 

Pentru a aplica la acest post, va rugăm sa trimiteți CV-ul dvs. la adresa recrutare@certsign.ro meționând în subiectul mail-ului: "RRC – Certsign”.

RELATII CLIENTI/BACK OFFICE: Reprezentant Relatii Clienti Call Center

Business Unit: Semnătură Electronică
Departament: Operațiuni Certificate Digitale
Echipa: Call Center

Scopul postului:
Preluarea solicitărilor clienților și rezolvarea acestora în timpul solicitat, într-o manieră profesionistă sau escaladarea acestora către departamentele responsabile.

Cerințe:

  • Studii medii sau superioare
  • Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții reprezintă avantaj
  • Cunoștințe bune MS Office (Word, Excel), navigare internet
  • Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
  • Capacitate de învățare rapidă
  • Capacitatea de a prioritiza solicitările
  • Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații diversificate
  • Responsabilitate, initiativă
  • Abilități de lucru în echipă.

Responsabilități:

  • Preluarea apelurilor/ e-mailurilor de la clienți, soluționarea solicitărilor și înregistrarea lor în sistemul informatic, conform procedurilor de lucru
  • Contactarea persoanelor nominalizate pentru a le oferi informații cu privire la produsele și serviciile companiei
  • Raportarea către managerul de departament a evenimentelor care ies de sub incidența procedurilor de desfășurare a activității.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

SECURITATE CIBERNETICA: Specialist Implementare

Business Unit: Cybersecurity

Cerințe:

  • Student sau absolvent de informatică, automatică, electronică sau similare
  • Cunostințe de bază: sisteme de operare Windows și Linux
  • Cunoștințe sau experiență cu standarde și produse PKI reprezintă un avantaj
  • Limba engleză - nivel mediu
  • Abilități dezvoltate de comunicare și lucru în echipă
  • Abilități de comunicare cu clienții (la nivel tehnic).

Responsabilități:

  • Sprijinirea echipei de vânzari și a partenerilor în problemele tehnice aferente produselor și soluțiilor software de securitate informatică dezvoltate de certSIGN
  • Implementarea și configurarea produselor software conform soluției tehnice stabilite
  • Training cu clienții pentru produsele și soluțiile de securitate informatică oferite de certSIGN.

Beneficii:

  • Mediu de lucru dinamic, profesionist
  • Posibilități de afirmare și promovare în cadrul unei companii solide
  • Training în domeniu
  • Posibilități de promovare în una din urmatoarele direcții: presales engineer, consultant securitate IT, IT security project manager.

 

Pentru a aplica, transmiteti CV-ul la recrutare@certsign.ro

 

SECURITATE CIBERNETICA: Specialist servicii de implementare și suport soluții mobile

Business Unit: Cyber Security

Departament: Soluții Mobile

 

Scopul postului:

Oferă servicii de implementare și suport tehnic clienţilor legate de soluțiile de tip UEM şi produsele dezvoltate de certSIGN

 

Cerințe:

  • Studii superioare (constituie un avantaj studiile în domeniul tehnic)
  • Experiență profesională de minim 3 ani în activități de tip HelpDesk și call center
  • Cunostinte în utilizarea de plaforme de tip ticketing
  • Abilităţi în operarea pe calculator
  • Cunoştinţe despre arhitecturi de PC-uri şi reţele
  • Cunoştinţe de instalare, configurare şi mentenanţă dispozitive mobile și PC-uri
  • Cunoştinţe despre sisteme de operare Android, iOS, Windows, MAC OS
  • Cunoştinţe despre sisteme de operare server (Windows, MS AD si MS CA / SCEP și NDES)
  • Cunoştinţe de bază pentru echipamente transfer de date (switch-uri, router-e, firewall-uri)
  • Experienţă în utilizarea Microsoft Office
  • Cunoştinţe limba engleză – nivel avansat.

 

Responsabilități:

  • Preia solicitările de asistenţă tehnică de la clienţi prin canalele de comunicaţie: telefon,e-mail, platforma ticketing
  • Înregistrează solicitările clienţilor în aplicaţia informatică de ticketing
  • Rezolvă solicitările de asistenţă tehnică de nivel 1 si 2 sau le escaladează pe cele care nu pot fi soluţionate către persoanele în măsură să le rezolve
  • Înregistrează în aplicaţia informatică de ticketing modul de soluţionare a solicitărilor și păstrează legătura cu clientul pe toată perioada soluționării solicitării acestuia
  • Actualizează baza de cunoştinţe care conţine modul de rezolvare a solicitărilor și întocmește rapoarte lunare cu privire la solicitările soluționate pentru clienți
  • Respectă procedurile definite la nivelul departamentului de Soluții Mobile cu privire la prestarea serviciilor de implementare, suport tehnic și raportare în aplicația informatică de ticketing
  • Respectă standardele, cât şi indicatorii de calitate stabiliţi pentru activitatea sa
  • Elaborează rapoarte periodice conform procedurilor interne sau conform solicitărilor managerului direct.

 

Pentru a aplica la acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa recrutare@certsign.ro meționând în subiectul mail-ului: " Specialist Implementare Mobile”.

trimite cv-ul.

Va rugam sa bifati verificarea!

Trimite