Procedura privind primirea și procesarea sesizărilor

Feedback-ul dumneavoastră este foarte important pentru noi. El ne ajută să ne îmbunătățim serviciile și să putem să vă oferim suportul necesar. Dacă întâmpinați probleme în accesarea sau utilizarea serviciilor noastre, aveți la dispoziție mai jos un scurt ghid de interacționare și solutionare a solicitărilor dumneavoastră. 

certSIGN vă pune la dispoziție un call center dedicat, ce poate fi accesat la numerele:
Tel: 0311011870; Fax: 0213119905.

Dacă doriți să ne trimiteți un mesaj scris, adresa noastră de corespondență este: Bulevardul Tudor Vladimirescu, nr. 29 A, AFI Tech Park 1, Sector 5, Bucureşti, România, CP 050881.

De asemenea, ne puteți scrie și la adresa de e-mail office[at]certsign.ro

În cazul în care aveți de formulat o plângere, vă garantăm că:

  • Toate mediile de comunicare de mai sus sunt verificate periodic,
  • Fiecare solicitare și fiecare mesaj este tratat punctual,
  • În maximum 24 de ore, vă confirmăm primirea mesajului,
  • Depunem toate eforturile pentru ca solicitarea dumneavoastră să fie rezolvată într-o manieră corectă și rapidă,
  • Fiecare situație în parte este tratată particular și confidential,
  • În funcție de complexitatea și implicațiile solicitării, acestea se soluționează în maximum 30 de zile.

certSIGN arhivează toate plângerile clienților și urmărim elementele repetitive pentru a putea genera soluții imediate la problemele întâlnite cel mai des.