GRANTURI IMM cu SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN

DE CE?

Prin OUG nr. 130/2020, au fost instituite o serie de măsuri de sprijin financiar pentru IMM-urile, PFA-urile, ONG-urile şi CMI-urile afectate de pandemia de coronavirus (COVID-19), acestea putând obţine granturi de la stat cu valoare cuprinsă între 2.000 şi 200.000 de euro.

Conform Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA), înscrierea pe platforma destinată accesării fondurilor nerambursabile şi depunerea cererilor de finanţare/documentelor conexe se poate realiza doar cu un certificat calificat de semnătură electronică.

CE? Kit semnătură electronică certSIGN

certSIGN, Prestator calificat de servicii de încredere conform Regulamentului UE eIDAS nr. 910/2014, pune la dispoziţia tuturor beneficiarilor (IMM, PFA, ONG, CMI) interesaţi de obţinerea de granturi, kit-uri de semnătură electronică

Ofertă kit semnătură electronică certSIGN.

 

 

Kit de semnătură electronică certSIGN (1 an)

• Certificat calificat pentru semnătură electronică, valabil 1 an

• Dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificate (token)

• Aplicaţia clickSIGN

47 Euro fără TVA

Kit de semnătură electronică certSIGN (2 ani)

• Certificat calificat pentru semnătură electronică, valabil 2 ani

• Dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificate (token)

• Aplicaţia clickSIGN

73 Euro fără TVA

Kit de semnătură electronică certSIGN (3 ani)

• Certificat calificat pentru semnătură electronică, valabil 3 ani

• Dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificate (token)

• Aplicaţia clickSIGN

96 Euro fără TVA

CUM? Procedură emitere

Urmăreşte paşii de mai jos pentru a obţine semnătura electronică necesară în accesarea granturilor acordate de stat IMM-urilor afectate de COVID-19.

*Află mai multe despre procedura de obţinere a unui kit de semnătură electronică din secţiunile “Cum procedez” specifice pentru fiecare tip de persoană – fizică sau juridică.

EMITERE.CERTSIGN.RO

PASUL 1

Accesează emitere.certsign.ro pentru a începe procedura de achiziţionare a unui kit de semnătură electronică certSIGN.

TIPUL PRODUSULUI

PASUL 2

Alege între persoană fizică sau persoană juridică şi ulterior selectează valabilitatea certificatului (1,2,3 ani).

FORMULAR DE ÎNREGISTRARE

PASUL 3

Completează toate câmpurile din formularul de înregistrare afişat, cu datele solicitate, şi introdu codul de securitate.

DESCĂRCARE DOCUMENTE

PASUL 4

Descarcă documentele generate după completarea formularului – Contract, Termeni şi condiţii generale, Declaraţie.

TRANSMITERE/DEPUNERE

PASUL 5

Transmite sau depune toate documentele solicitate* conform instrucţiunilor primite pe e-mail, pentru identificare.

OBŢINERE CERTIFICAT

PASUL 6

După primirea documentelor, emitem certificatul şi transmitem kit-ul de semnătură electronică.

UNDE? Hartă parteneri

Emiterea certificatului calificat de semnătură electronică se poate face fără deplasări la sediile certSIGN / ale partenerilor. Transmiteţi documentele obţinute de pe emitere.certsign.ro obligatoriu împreună cu declaraţia în original autentificată de către un notar sau atestată de către un avocat în temeiul dispoziţiilor art. 3 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 51/1995 (pentru a se asigura identificarea față în față și pe baza actului de identitate, cerută de lege și Regulamentul European) prin curier/poştă la adresa Bd. Tudor Vladimirescu, nr. 29 A, Sector 5, Bucureşti.

Partners Map BV TM AR BH SM MM BN SV BT IS NT HR MS SJ CJ AB HD CS MH DJ GJ VL SB BC VS GL VN CV PH BZ BR TL CT CL IL B DB GR TR OT AG

Documentele pot fi depuse personal la oricare dintre cei 400 de reprezentanți certSIGN din țară. Îi găsiți în agențiile BRD Group Societe Generale, Raiffiesen Bank, OTP Bank, Alpha Bank și CEC Bank din această hartă.

Pentru a găsi cel mai apropiat reprezentant certSIGN, selectaţi judeţul dumneavoastră.