Caută
Close this search box.

Semnătură
electronică la distanţă

Semnează electronic în cloud orice document, fără token, de pe orice dispozitiv, de oriunde şi oricând, cu soluţia Paperless.
Dacă doriţi utilizarea semnăturii electronice în relaţia cu SPV / ANAF de pe dispozitive cu sisteme de operare MacOS, vă recomandăm achiziţia unui certificat pe TOKEN.

Beneficiile
semnăturii la
distanţă

Serviciul nostru de semnătură electronică la distanță presupune stocarea securizată a certificatului digital. Așadar, pentru generarea unei astfel de semnături nu este necesar un token sau drivere speciale, bucurându-te de multiple alte beneficii.

Valoare legală

Semnătura ta electronică la distanță (în cloud) cu certificatele calificate emise de certSIGN are aceeaşi valoare legală ca semnătura ta olografă.

Mobilitate

Semnezi indiferent de locul în care lucrezi şi indiferent de tipul dispozitivului deţinut (desktop, laptop, tabletă, smartphone).

Securitate

Semnezi în siguranţă prin autorizarea cu doi factori – parolă de autentificare şi cod unic de autorizare OTP (one-time-password).

Paperless
flowSIGN

Descoperă cel mai scurt drum de la semnătură la semnătură cu Paperless flowSIGN – prima platformă de semnare electronică la distanţă, cu valoare legală, pentru mai mulţi semnatari. În funcţie de necesităţile fiecărui business, flowSIGN poate fi configurat incluzând:
cu numar de tranzacţii deja inclus

flowSIGN permite semnarea la distanţă (inclusiv obţinerea certificatului calificat prin identificare video la distanţă).
Soluţia poate fi implementată atât în instituții private, pentru a ușura activitatea anumitor departamente sau a întregului flux de documente din companie (semnarea documentelor interne şi a documentelor cu parteneri, clienţi, furnizori), cât și în cadrul instituțiilor de stat, pentru debirocratizarea şi eficientizarea relaţiei cu contribuabilii.

Cum semnezi electronic la distanţă, cu flowSIGN?

Soluţia permite semnarea extrem de rapidă a unui document de către două sau mai multe persoane, cu valoare de semnătură olografă, în trei paşi simpli.

Pas #1

Crearea fluxului de semnare prin încărcarea documentelor în platformă, introducerea adreselor de e-mail ale semnatarilor în ordinea în care aceştia vor semna şi lansarea fluxului.

Pas #2

Semnarea documentelor, cu valoare legală, prin accesarea link-ului din notificarea primită pe e-mail de fiecare semnatar, crearea contului şi introducerea codului unic OTP transmis pe mobil.

Pas #3

Descărcarea documentelor după aplicarea tuturor semnăturilor, prin accesarea link-ului din notificarea primită pe e-mail de fiecare semnatar, cu posibilitatea arhivării electronice.

Resurse
utile

Studiu de caz: Semnarea documentelor de angajare
Studiu de caz: Semnarea documentelor între companii 
Testimonial Tremend. Paperless flowSIGN pentru HR

Vrei o cotaţie de
preţ personalizată
Paperless flowSIGN?

Transmite-ne datele tale, iar noi te vom contacta pentru a-ți trimite o ofertă de preţ personalizată, conform profilului companiei / instituţiei din care faci parte.

    * campuri obligatorii

    Paperless
    webSIGN

    Paperless webSIGN este o aplicaţie web ce permite încărcarea de documente multiple, semnarea acestora la distanţă cu valoare legală şi descărcarea lor. Soluţia certSIGN asigură un grad ridicat de securitate, dat în primul rând de autorizarea cu doi factori – parolă solicitată în momentul autentificării şi cod unic de autorizare OTP solicitat în momentul semnării documentelor, transmis pe telefon sau generat de aplicația de autorizare Authenticator.

    După împerecherea soluției de autorizare și activarea contului webSIGN, la prima logare în cont se generează certificatul.

    Documentele semnare prin Paperless webSIGN şi descărcate pot fi trimise ulterior prin e-mail către ceilalţi semnatari şi arhivate electronic, având astfel un flux de procesare 100% digital.

    Prin stocarea securizată a certificatelor digitale în infrastructura certSIGN şi efectuarea tuturor operaţiunilor criptografice pe serverele noastre se asigură atât un nivel suplimentar de securitate, cât şi uşurinţă în utilizare.

    În plus, webSIGN permite semnarea la distanţă a documentelor de pe orice dispozitiv (desktop, laptop, mobile) fiind o platformă web accesibilă din browsere.

    Utilizarea certificatului la ANAF, SPV, MySmis, AFM, Granturi se poate face doar pe un sistem de operare Windows, după importarea locală a certificatului prin aplicația vToken.

    Pentru utilizarea certificatului la CNAS vă recomandăm să utilizați varianta de certificat calificat pe token. Pentru achiziția unui certificat calificat pe token apăsați aici.

    Oferta Paperless webSIGN

    Paperless 1

    39 Euro fără TVA

    • Certificat calificat Paperless pentru semnare la distanță, valabil 1 an
    • Acces platforma de semnare Paperless webSIGN şi vToken (token virtual)
    • 200 de tranzacții incluse (semnături electronice și mărci temporale)

    Paperless 2

    59 Euro fără TVA

    • Certificat calificat Paperless pentru semnare la distanță, valabil 2 ani
    • Acces platforma de semnare Paperless webSIGN şi vToken (token virtual)
    • 400 de tranzacții incluse (semnături electronice și mărci temporale)

    Paperless 3

    79 Euro fără TVA

    • Certificat calificat Paperless pentru semnare la distanță, valabil 3 ani
    • Acces platforma de semnare Paperless webSIGN şi vToken (token virtual)
    • 600 de tranzacții incluse (semnături electronice și mărci temporale)

    Resurse
    utile

    Tutorial webSIGN. Cum mă înregistrez?
    Tutorial webSIGN. Cum semnez?
    Ghid Paperless
    webSIGN

    Paperless vToken

    Aplicația Paperless vToken este o aplicație Windows pentru semnarea documentelor fără ca acestea să părăsească sistemul local și pentru autentificarea la un site web ce solicită un astfel de proces.

    Dacă doriți să semnați local documentele pdf, doc, docx, xls, xlsx, utilizând certificatul digital emis în platforma Paperless webSIGN, descărcați din secţiunea “Resurse utile” de mai jos tokenul virtual Paperless vToken, selectând varianta potrivită sistemului dumneavoastră de operare Windows.

    IMPORTANT! Utilizarea Paperless vToken presupune existența unui cont în Paperless webSIGN și a unui certificat valid în cloud.

    Pentru semnare este necesară utilizarea uneia dintre aplicațiile Adobe Reader, Microsoft Word și Microsoft Excel, iar pentru autentificare sunt suportate browserele Chrome, Firefox şi Opera.

    Resurse
    utile

    (se instalează pe Windows pe 64 biţi)

    vToken – token virtual (64 biţi)

    (se instalează pe Windows pe 32 biţi)

    vToken – token virtual (32 biţi)

    Obţine documentul de confirmare pentru ANAF

    Ai deja un certificat calificat de semnătură electronică la distanţă şi îţi trebuie documentul de confirmare pentru înregistrarea acestuia în sistemul ANAF? Obţine-l rapid, în 2 pași!
    Pasul 1: Instalează aplicaţia Paperless vToken (disponibilă doar pentru Windows SO), pentru a importa certificatul din cloud în store-ul de certificate al calculatorului.
    Pasul 2: Accesează pagina confirmare.certsign.ro, autentifică-te cu certificatul digital calificat la distanță emis de certSIGN, apoi urmează pașii pentru a obține documentul de confirmare.