Semnătură electronică cu token

Obţine kitul de semnătură electronică certSIGN (certificat calificat, token şi aplicaţia clickSIGN), cu o valabilitate de 1, 2 sau 3 ani

Ce este semnătura electronică cu token?

Cu ajutorul semnăturii electronice cu token poţi semna uşor şi rapid, cu valoare legală, orice document, aceasta fiind exclusiv sub controlul tău prin utilizarea dispozitivului criptografic securizat de creare a semnăturii (token) şi codului PIN unic. Iar pentru că orice modificare a unui document semnat electronic este detectabilă, încercările de fraudare pot fi eliminate aproape integral, spre deosebire de semnătura olografă pe hârtie.

Kit semnătură
electronică cu token

Valabilitate 3 ani

Preț: 96 Euro fără TVA

Valabilitate 2 ani

Preț: 73 Euro fără TVA

Valabilitate 1 an Preț: 47 Euro fără TVA

Reînnoire certificat
calificat

Valabilitate 3 ani
Preț: 81 Euro fără TVA

Valabilitate 2 ani
Preț: 57 Euro fără TVA
Valabilitate 1 an
Preț: 30 Euro fără TVA
Pentru informaţii cu privire la detalierea preţurilor pe ani, consultaţi documentul dedicat.

Obține documentul
de confirmare

Ai deja un certificat calificat de semnătură electronică şi îţi trebuie documentul de confirmare pentru înregistrarea acestuia în sistemul ANAF? Obţine-l rapid, în mai puţin de 5 minute, precompletat cu datele corespunzătoare, accesând pagina confirmare.certsign.ro și autentificându-te cu certificatul digital calificat emis de certSIGN.

Întrebări
frecvente

Primul pas este să obții un certificat digital, astfel:

  1. Accesează emitere.certsign.ro
  2. Alege tipul de certificat
  3. Selectează valabilitatea lui: 1, 2 sau 3 ani
  4. Completează formularul de înregistrare
  5. Descarcă documentele generate
  6. Accesează-ți e-mail-ul și urmează pașii necesari pentru identificare

La final, vei primi certificatul/certificatele la adresa poștală indicată (livrare gratuită pe teritoriul României).

La departamentul de vânzări ajunge draftul de contract de la un nou partener. Este trimis pe e-mail către departamentul juridic pentru a fi verificat. Acesta face modificările necesare și îl trimite pe e-mail înapoi departamentului de vânzări, care îl trimite către partener. Acolo procesul se repetă în mod similar. După câteva astfel de schimburi se ajunge în sfârșit la o variantă finală. Contractul este printat în două exemplare, semnat și ștampilat.

Se face comandă către curier, care vine, îl preia, și îl duce către partener. Acolo este semnat, ștampilat, se păstrează o copie, apoi se face comandă către curier, care vine, preia plicul și îl returnează. Ambii parteneri merg în arhivă, unde caută biblioraftul aferent lunii respective, apoi adaugă copia proprie a noului contract.

Se putea oare mai rapid? Da! Dacă ambii parteneri ar fi folosit un certificat digital calificat și ar fi semnat electronic documentele, tot acest proces ar fi durat câteva minute, pentru că documentele semnate electronic au valoare legală și pot fi trimise cât se poate de simplu, prin e-mail.

  • Semnătura electronică asigură autenticitatea, integritatea și valoarea legală a documentelor de orice fel – contracte, documente bancare, facturi etc.
  • Poți transmite documente cu valoare legală online către mai multe instituții ale statului și către colegii, colaboratorii și partenerii tăi de afaceri, câștigând timp, resurse și eficiență.
  • Documentele și informațiile pe care le transmiți prin e-mail au confidențialitatea asigurată.

În relația cu instituțiile

  • ANAF – depunerea on-line a declarațiilor, acces în Spațiul Privat Virtual
  • CNAS – transmiterea raportărilor către CNAS, accesarea dosarului electronic de sănătate
  • ITM – transmiterea REVISAL-ului
  • MFE – semnarea electronică a documentației necesare obținerii fonduri europene prin MySMIS
  • SICAP (fostul SEAP) – participarea la licitații publice, semnarea electronică a ofertelor și a documentației de atribuire
  • ONRC – înființarea online a unei firme

În companie și în relația cu partenerii

  • Partenerii de afaceri – transmiterea electronică a corespondenţei cu implicaţii legale
  • Departament HR – Contracte de muncă, fișe de post etc.
  • Departament achiziții – contracte comerciale, note de comandă, procese verbale etc.
  • Activitatea operațională – documente pentru lansarea de produse noi, campanii marketing etc.
  • Departament vânzări – în relația cu clienții PJ sau PF
  • Departament contabilitate – semnarea electronică a facturilor

Regulamentul eIDAS prevede următoarele:

  • Semnătura electronică calificată are efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.
  • Unei semnături electronice nu i se refuză efectul juridic și posibilitatea de a fi acceptată ca probă în procedurile judiciare doar din motiv că aceasta este în format electronic sau că nu îndeplinește cerințele pentru semnăturile electronice calificate.
  • Semnătură electronică calificată bazată pe un certificat calificat eliberat de un stat membru este recunoscută drept semnătură electronică calificată în toate celelalte state membre.

Accesați site-ul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale și Regulamentul eIDAS pentru informații suplimentare privind legislația din domeniul semnăturilor electronice și efectele ei juridice.

Semnătura electronică generată cu certificate digitale de la certSIGN oferă nivelul maxim de siguranță documentelor și informațiilor tale pentru că:

  • certSIGN este Prestator de servicii de încredere calificat în conformitate cu cerințele Regulamentului European 910/2014 (eIDAS) – după parcurgerea cu succes a auditului LSTI
  • certSIGN este furnizor de servicii de certificare acreditat de MCSI
  • certSIGN este certificată WebTrust for CA și WebTrust EV și deține certificările ISO/IEC 27001, ISO 20000-1 și ISO 9001
  • Certificatele emise de certSIGN sunt recunoscute automat ca fiind de încredere de toate sistemele de operare și aplicațiile Microsoft, grație includerii certificatului certSIGN ROOT CA G2 în Microsoft Trusted Root Certificate Program
  • Dispozitivele criptografice (tokenuri) pe care sunt stocate certificatele calificate (și cheile asociate) emise de certSIGN respectă standardele FIPS 1402 nivel 3 și Common Criteria EAL4.
  • certSIGN emite certificate cu chei RSA de 2048 de biți
  • certSAFE și shellSAFE – două dintre produsele PKI dezvoltate de certSIGN sunt incluse în catalogul NATO NIAPC.

Softuri şi
drivere necesare

(paşi de instalare)

(paşi de instalare)

shellSAFE Verify x 86 (32 biţi)
shellSAFE Verify x 64 (64 biţi)

Registrul de
certificate eIDAS

Ai acces rapid la Registrul electronic de certificate digitale eIDAS (G2). Pentru a găsi certificatul digital dorit, completează criteriile de căutare (numele şi prenumele sau adresa de e-mail).

Rețeaua
certSIGN

Cererile de certificate pot fi depuse, iar certificatele digitale pot fi predate şi în agenţiile BRD Groupe Société Générale, Raiffeisen Bank, OTP Bank, Alpha Bank, CEC Bank şi Banca Românească din întreaga ţară. Toate documentele sunt preluate şi verificate în acelaşi loc, fără drumuri suplimentare la notar sau la oficiile poştale.
Partners Map BV TM AR BH SM MM BN SV BT IS NT HR MS SJ CJ AB HD CS MH DJ GJ VL SB BC VS GL VN CV PH BZ BR TL CT CL IL B DB GR TR OT AG

Te sunăm noi!

Îţi mulţumim pentru că vrei să intri în contact cu noi!