Caută
Close this search box.

Soluţii de digitalizare
pentru sectorul
financiar-bancar

Transformarea digitală în sectorul financiar – bancar prin soluţiile şi serviciile de încredere certSIGN.

Problemele din industrie

  • timpi mari de așteptare la ghișeu pentru procese de creditare/asigurare;
  • procese de onboarding greoaie ce necesita în continuare prezența fizică și validarea identității;
  • program de lucru limitat al instituțiilor de creditare/asigurare;
  • întârzieri în obținerea semnăturilor pentru contractele cu mai mulți semnatari;
  • imposibilitatea identificării față în față a clienților nedeplasabili sau cu domiciliul în altă țară;
  • dificultăți în actualizarea datelor personale pentru îndeplinirea cerințelor legale de către instituțiile financiare;
  • volum mare de documente pentru fiecare client în parte ce necesită arhivare.

Soluţiile noastre

Punem la dispoziţia tuturor tuturor instituţiilor financiar bancare şi non-bancare (IFN-uri), companiilor de asigurări, brokerilor de creditare şi asigurare, companiilor de leasing şi companiilor de factoring soluţii inovative de transformare digitală.
Servicii de incredere eIDAS_header modified

Servicii de încredere
conform eIDAS

Semnatura Matricia 2022

Soluţii bazate pe
Regulamentul eIDAS

Identitate digitala_certME

Soluţii de
identitate digitală

shop_arhivare elec

Arhivare electronică, fizică şi servicii de retrodigitalizare

Servicii și soluții complete pentru arhivarea fizică și electronică a documentelor, care pot fi adaptate cerințelor fiecărui client, cu respectarea tuturor prevederilor legale.

Pentru ce...

procese?

  • Relaţia cu clienţii PF şi PJ: onboarding şi cunoaşterea clientelei (KYC), vânzarea de produse şi servicii financiare etc.
  • Relaţiile de business cu partenerii, furnizorii, colaboratorii.
  • De resurse umane pentru angajaţi noi şi existenţi.

documente?

  • Cereri şi contracte de credit, interogări ANAF/Biroul de Credit, actualizări de date, acte adiţionale, contracte de asigurare/reasigurare.
  • Contracte, acte adiţionale, comenzi, achiziţii, procese verbale.
  • Oferte de angajare, contracte de muncă, acte adiţionale, fişe de instruire etc.

Resurse
utile

PLIANT: Transformarea digitală în sectorul financiar prin soluţii şi servicii de încredere
WHITE PAPER:
Semnătura electronică avansată vs calificată. Ce şi de ce?
GHID: Bune practici și aspecte legale privind utilizarea semnăturii electronice

De ce soluţiile noastre?

Înrolarea rapidă a clienţilor (onboarding), cunoaşterea clientelei (KYC) şi semnarea electronică la distanţă a documentelor.
Semnătura electronică calificată la distanţă este echivalentă din punct de vedere juridic cu semnătura olografă.
Accesarea produselor şi realizarea formalităţilor legale în doar câteva minute pentru clienţii existenţi.
Actualizarea datelor conform legislaţiei în vigoare, eliminarea necesităţii prezenţei fizice a clienţilor în agenţii şi asigurarea continuităţii serviciilor în relaţia cu aceştia.
Procese digitale, rapide şi cu un nivel ridicat de încredere în cadrul abordărilor multi-channel, prin semnarea şi arhivarea electronică a documentelor.
Soluţiile certSIGN se pot integra cu aplicaţii core-banking sau alte aplicaţii interne ale instituţiilor financiare.

Obţine o ofertă personalizată!

Transmite-ne datele tale şi un mesaj, iar noi te vom contacta pentru a-ţi răspunde la toate întrebările privind soluțiile noastre pentru sectorul financiar-bancar.

    * campuri obligatorii