Caută
Close this search box.

Soluţii de digitalizare pentru Retail, FMCG şi Logistică

Soluţiile certSIGN pentru transformarea digitală a proceselor din industriile de Retail, FMCG, E-commerce şi Logistică.

Problemele din industrie

  • fluctuație mare de personal și necesitatea unui proces de angajare rapid;
  • multe puncte de lucru, HR la nivel central și dinamică mare în rândul angajaților;
  • pierderi financiare (decizii rapide pentru produse perisabile);
  • pierderea timpului cu activități repetitive pentru procese ce implică documente (scanare, consultare arhiva, îndosariere, transmitere etc.)
  • decizii întârziate / oportunități pierdute din cauza lipsei unei semnături.

Soluţiile noastre

Punem la dispoziţia tuturor companiilor din domeniile Producţie, Distribuţie, FMCG (reţele magazine, hypermarket-uri etc.), Retail online (E-commerce) şi Logistică (Transport, Depozitare, Supply Chain Management, 3PL) soluţii pentru transformarea digitală a fluxurilor de lucru şi proceselor de business.
Aplicatii semnatura_header

Certificate calificate de semnătură electronică la distanţă

Cu posibilitatea obţinerii 100% online prin identificare video şi valabilitate în funcţie de nevoile specifice – de la câteva minute (aplicarea unei semnături), până la 1, 2 sau 3 ani.

Platforme online de semnătură electronică la distanţă

Semnare electronică la distanţă, cu valoare legală (certificată QSCD), care permite semnarea extrem de rapidă a unui sau mai multor documente de către două sau mai multe persoane.

Sigiliu electronic_header

Sigiliu electronic pentru automatizarea proceselor

Folosind sigiliul electronic calificat,
o persoană juridică se protejează împotriva riscului ca un document emis de aceasta să fie falsificat ori modificat de altcineva.

Certificate SSL_header

Certificate SSL pentru servere web
şi magazine online

Asigură confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor tranzacționate, procesate și stocate, prin confidențialitatea și integritatea comunicațiilor.

shop_arhivare elec

Arhivare electronică, fizică şi servicii de retrodigitalizare

Servicii și soluții complete pentru arhivarea fizică și electronică a documentelor, care pot fi adaptate cerințelor fiecărui client, cu respectarea tuturor prevederilor legale.

Pentru ce?

  • Semnarea electronică la distanţă, cu valoare legală, şi arhivarea conform legislaţiei naţionale a următoarelor:
    • Documente cu furnizorii şi partenerii din Romania şi UE: contracte, acte adiţionale, comenzi, achiziţii etc.;
    • Documente de HR: onboarding angajaţi noi, contracte de muncă şi acte adiţionale cu angajaţii şi colaboratorii, instruire SSM & PSI etc.;
    • Documente interne: instruiri interne, fişe de transfer, procese verbale (de inventar, de constatare diferenţe, de casare, de modificare preţ, de predare-primire echipamente etc.);
    • Documente de transport: avizul de însoţire a mărfii (CMR şi e-CMR), aviz de expediţie, note de intrare recepţie etc.
  • Asigurarea autenticităţii şi integrităţii documentelor emise de companie prin semnarea cu sigiliul electronic calificat.
  • Autentificări la sistemele ANAF prin Spaţiul Privat Virtual (SPV), la sistemele RO e-Factura, RO e-Transport, SAF-T, Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (e-CMR), prin interconectarea certificatelor calificate cu sistemele ERP/EDI.

Resurse
utile

PLIANT: Transformarea digitală a proceselor din Retail, FMCG, E-commerce şi Logistică
WHITE PAPER:
Semnătura electronică avansată vs calificată. Ce şi de ce?
GHID: Bune practici și aspecte legale privind utilizarea semnăturii electronice

De ce soluţiile noastre?

  • Angajări în 5 minute prin onboarding online indiferent de locația viitorului angajat.
  • Eliminarea prezenţei fizice pentru semnarea documentelor prin procese 100% conforme cu legislația națională (OUG nr. 36/2021) și UE (Regulamentul eIDAS).
  • Fluxuri 100% electronice prin semnătură electronică și arhivare electronică (conform Legii nr. 135/2007).
  • Access la dosarul angajatului 24/7, indiferent de dispozitiv mobil, tablet, laptop, PC.
  • Semnătura electronică calificată este singura echivalentă din punct de vedere juridic cu semnătura olografă.
  • Asigurarea autenticității, integrității, securității și non-repudierii documentelor prin utilizarea semnăturii electronice calificate.
  • Arhivare electronică cu valoare legală.
  • Posibilitatea de a semna electronic de oriunde, oricând, indiferent de dispozitivul folosit.
  • Decizii rapide, cu răspundere legală, într-un mediu dinamic.
  • Eficientizarea activităților cu manipularea documentelor pe hârtie, între sedii și cu terții.
  • Soluţii proprii Paperless flowSIGN şi Paperless webSIGN pentru semnarea electronică la distanţă a documentelor.
  • Componentă API pentru integrarea cu sisteme eterogene (CRM, ERP, DM, HCM sau alte aplicaţii).
  • Furnizarea tuturor tipurilor de semnătură electronică, prevăzute de Regulamentul eIDAS.
  • Servicii personalizate de dezvoltare, implementare și suport tehnic multi-language, disponibile on-premise, SaaS sau hibrid.

Obţine o ofertă personalizată!

Transmite-ne datele tale şi un mesaj, iar noi te vom contacta pentru a-ţi răspunde la toate întrebările privind soluțiile noastre pentru Retail, FMCG, E-commerce şi Logistică.

    * campuri obligatorii