fluctuație mare de personal și necesitatea unui proces de angajare rapid;
multe puncte de lucru, HR la nivel central și dinamică mare în rândul angajaților;
pierderi financiare (decizii rapide pentru produse perisabile);
pierderea timpului cu activități repetitive pentru procese ce implică documente (scanare, consultare arhiva, îndosariere, transmitere etc.)
decizii întârziate / oportunități pierdute din cauza lipsei unei semnături.
Soluţiile noastre
Punem la dispoziţia tuturor companiilor din domeniile Producţie, Distribuţie, FMCG (reţele magazine, hypermarket-uri etc.), Retail online (E-commerce) şi Logistică (Transport, Depozitare, Supply Chain Management, 3PL) soluţii pentru transformarea digitală a fluxurilor de lucru şi proceselor de business.
Certificate calificate de semnătură electronică la distanţă
Cu posibilitatea obţinerii 100% online prin identificare video şi valabilitate în funcţie de nevoile specifice – de la câteva minute (aplicarea unei semnături), până la 1, 2 sau 3 ani.
Platforme online de semnătură electronică la distanţă
Semnare electronică la distanţă, cu valoare legală (certificată QSCD), care permite semnarea extrem de rapidă a unui sau mai multor documente de către două sau mai multe persoane.
Sigiliu electronic pentru automatizarea proceselor
Folosind sigiliul electronic calificat, o persoană juridică se protejează împotriva riscului ca un document emis de aceasta să fie falsificat ori modificat de altcineva.
Certificate SSL pentru servere web şi magazine online
Asigură confidențialitatea, integritatea și disponibilitatea datelor tranzacționate, procesate și stocate, prin confidențialitatea și integritatea comunicațiilor.
Arhivare electronică, fizică şi servicii de retrodigitalizare
Servicii și soluții complete pentru arhivarea fizică și electronică a documentelor, care pot fi adaptate cerințelor fiecărui client, cu respectarea tuturor prevederilor legale.
Semnarea electronică la distanţă, cu valoare legală, şi arhivarea conform legislaţiei naţionale a următoarelor:
Documente cu furnizorii şi partenerii din Romania şi UE: contracte, acte adiţionale, comenzi, achiziţii etc.;
Documente de HR: onboarding angajaţi noi, contracte de muncă şi acte adiţionale cu angajaţii şi colaboratorii, instruire SSM & PSI etc.;
Documente interne: instruiri interne, fişe de transfer, procese verbale (de inventar, de constatare diferenţe, de casare, de modificare preţ, de predare-primire echipamente etc.);
Documente de transport: avizul de însoţire a mărfii (CMR şi e-CMR), aviz de expediţie, note de intrare recepţie etc.
Asigurarea autenticităţii şi integrităţii documentelor emise de companie prin semnarea cu sigiliul electronic calificat.
Autentificări la sistemele ANAF prin Spaţiul Privat Virtual (SPV), la sistemele RO e-Factura, RO e-Transport, SAF-T, Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (e-CMR), prin interconectarea certificatelor calificate cu sistemele ERP/EDI.
Resurse
utile
PLIANT: Transformarea digitală a proceselor din Retail, FMCG, E-commerce şi Logistică
Angajări în 5 minute prin onboarding online indiferent de locația viitorului angajat.
Eliminarea prezenţei fizice pentru semnarea documentelor prin procese 100% conforme cu legislația națională (OUG nr. 36/2021) și UE (Regulamentul eIDAS).
Fluxuri 100% electronice prin semnătură electronică și arhivare electronică (conform Legii nr. 135/2007).
Access la dosarul angajatului 24/7, indiferent de dispozitiv mobil, tablet, laptop, PC.
Soluţii proprii Paperless flowSIGN şi Paperless webSIGN pentru semnarea electronică la distanţă a documentelor.
Componentă API pentru integrarea cu sisteme eterogene (CRM, ERP, DM, HCM sau alte aplicaţii).
Furnizarea tuturor tipurilor de semnătură electronică, prevăzute de Regulamentul eIDAS.
Servicii personalizate de dezvoltare, implementare și suport tehnic multi-language, disponibile on-premise, SaaS sau hibrid.
Obţine o ofertă personalizată!
Transmite-ne datele tale şi un mesaj, iar noi te vom contacta pentru a-ţi răspunde la toate întrebările privind soluțiile noastre pentru
Retail, FMCG, E-commerce şi Logistică.