Arhivare

Alege serviciile de arhivare fizică şi electronică, cu valoare legală, oferite de certSIGN în calitate de furnizor autorizat conform legislaţiei naţionale.

certARCHIVE.
Soluţii complete
de arhivare

certARCHIVE by certSIGN oferă servicii și soluții complete pentru arhivarea fizică și electronică a documentelor, care pot fi adaptate cerințelor fiecărui client, cu respectarea tuturor prevederilor legale. Suntem unul dintre cei mai siguri furnizori de servicii de arhivare fizică și electronică și oferim servicii ca: prelucrare arhivistică, digitizarea documentelor, restaurare, depozitarea documentelor, eliberarea de adeverințe, lucrări de selecționare, distrugerea confidențială a informațiilor, procesarea şi stocarea documentelor electronice.

Depozitul de documente certSIGN se distinge prin:

  • Capacitate de stocare de peste 400.000 cutii, cca 150 km liniari de arhivă;
  • Monitorizare permanentă a umiditații și a temperaturii;
  • Sistem video de monitorizare, înregistrare 24/24;
  • Sistem de control al accesului;
  • Sistem de pază 24/24;
  • Monitorizare antiincendiu;
  • Autorizare de servicii de păstrare și conservare conform Legii nr. 16/1996 a Arhivelor Naționale.
certSIGN pune la dispoziţie, prin certARCHIVE, soluții de arhivare a documentelor şi soluții de management al arhivelor în format electronic, complet externalizate, distingându-se prin:
  • Asigurarea valorii legale a documentelor arhivate, pe întreg ciclul de viață, garantându-le autenticitatea, integritatea și confidențialitatea;
  • Facilitarea accesului la documentele arhivate oricând, de oriunde, exclusiv persoanelor autorizate de companie;
  • Centru de date principal şi de rezervă în România, conform legislației arhivelor naționale;
  • Autorizare conform Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică;
  • Sistem de arhivare și management al documentelor cu multiple beneficii – versionarea documentelor, atenţionare cu privire la duplicate, administrare optimă a documentelor şi activităţilor zilnice, integrări cu sisteme terţe pentru centralizarea informaţiei, drepturi de acces diferenţiate per utilizatori şi roluri în organizaţie, procesare automată, securizarea documentelor.

Sistemul de arhivă hibrid constă în dezvoltarea și implementarea unei soluții de organizare și prelucrare a arhivei istorice, de digitizare a documentelor cu valoare practică și implementarea unei soluții software de emitere și gestionare a tuturor documentelor nou create, direct în format electronic, bazat pe semnătură electronică calificată.

Sistemul de arhivă hibrid ajută companiile să reducă costurile și riscurile asociate documentelor, precum și să eficientizeze activitatea de administrare, depozitare și protejare a documentelor în format fizic sau electronic.

Beneficiile
arhivării electronice

Cu ajutorul semnăturii electronice calificate şi al arhivării electronice a documentelor astfel semnate, te poţi bucura de un business 100% digital în doi paşi simpli. În plus, arhivarea electronică implică şi:

Valoare legală

pentru documentele arhivate, pe întreg ciclul de viață, garantându-se autenticitatea, integritatea și confidențialitatea

Acces rapid şi uşor

accesul la documentele arhivate oricând, de oriunde, exclusiv persoanelor autorizate de companie

Reducerea costurilor

arhivarea electronică cu valoare legală implică o reducere a costurilor de 67%, în comparație cu arhivarea fizică a documentelor

Companii care au încredere în serviciile noastre

Lasă-ne un mesaj
şi te contactăm noi!

Transmite-ne datele tale şi un mesaj, iar noi te vom contacta pentru a-ţi răspunde la toate întrebările privind soluțiile noastre de arhivare.

    * campuri obligatorii

    Te sunăm noi!

    Îţi mulţumim pentru că vrei să intri în contact cu noi!