Există extrem de multe întrebări privind semnătura electronică – de ce, unde, când, cum o folosim, cum o verificăm? Şi există la fel de multe răspunsuri şi opinii, nu întotdeauna unitare. Din acest motiv, certSIGN vă pune la dispoziţie un Ghid de bune practici și aspecte legale privind utilizarea semnăturii electronice în organizații.
De la reglementările legislative naţionale şi europeane în vigoare, până la aspecte practice, de utilizare a semnăturilor într-o organizație, Ghidul certSIGN răspunde punctual la cele mai importante întrebări şi probleme pe care le-am întâlnit pe parcursul experienţei noastre.
Nu ştiţi care sunt tipurile de semnătură electronică și diferențele dintre acestea, modul în care se pot verifica ele, ce trebuie să aveţi în vedere când hotărâţi să utilizaţi sau să acceptaţi documente semnate electronic? Sau poate aveţi nelămuriri ce ţin de simplitatea utilizării, nivelul de recunoaştere automat în România și la nivelul UE ori ușurința în dovedirea valorii legale? Atunci Ghidul de bune practici și aspecte legale privind utilizarea semnăturii electronice în organizații este pentru voi!