Pachete de digitalizare pentru IMM-uri

Descoperă soluţiile şi pachetele de digitalizare certSIGN destinate IMM-urilor şi vezi cât de uşor poate fi procesul de transformare digitală!

Transformarea digitală a IMM-urilor

Pachetul digital (voucher de digitalizare) și cheltuielile cu transformarea digitală reprezintă elemente importante, eligibile și obligatorii în structura bugetelor de proiecte ce pot fi depuse de IMM-uri pentru a obține finanțare nerambursabilă în vederea optimizării şi dezvoltării activităţii.

Aceste pachete, reprezintă o oportunitate oferită IMM-urilor de a beneficia de o infrastructură IT modernă ca parte a investițiilor necesare capacităților de prestare de servicii pentru refacerea capacității de reziliență, investițiilor în retehnologizare etc., investiții ce sunt stimulate în cadrul programelor de finanțare nerambursabilă ce se desfășoară în această perioadă.

certSIGN pune la dispoziţie pachete digitale ușor configurabile în funcție de nevoile fiecărui Start-up și/ sau IMM din categoria activelor necorporale precum softuri necesare desfășurării activității, licențe necesare desfășurării activității, programe informatice, alte drepturi şi active similare. Elemente centrale ale pachetelor sunt reprezentate de produsele și serviciile oferite de certSIGN, dar pot conține și alte tipuri de cheltuieli eligibile, în funcție de caracteristicile fiecărui proiect.

Soluţiile certSIGN

Reducerea costurilor, eficientizarea activității prin standardizarea și automatizarea proceselor de afaceri, reducerea dependenței de forța de muncă sunt doar câteva dintre avantajele implementării unor soluţii de digitalizare precum cele oferite de certSIGN:

Platforma Paperless flowSIGN

Semnarea electronică la distanţă sau locală, cu valoare legală, a oricăror documente de către multipli semnatari, cu certificate calificate ce pot fi obţinute inclusiv prin identificare video la distanţă.

certME_header

certME

Soluție cu ajutorul căreia nu mai este necesară prezenţa fizică a clienţilor şi interacţiunea cu personalul propriu pentru procesele de identificare specifice procedurilor de digital onboarding.

shop_arhivare elec

Arhivare electronică

Păstrarea documentelor utilizate de companie în formă electronică, cu valoare legală, pe întreg ciclul de viață, garantându-se autenticitatea, integritatea și confidențialitatea acestora.

Pachete de digitalizare configurabile pentru IMM-uri

Poţi alege unul pachetele de digitalizare pentru IMM-uri de mai jos sau putem gândi împreună o ofertă personalizată, adaptată nevoilor afacerii tale! Transmite-ne datele tale şi un mesaj, iar noi te vom contacta pentru stabili împreună care sunt elementele de care ai nevoie pentru a începe transformarea digitală!

BASIC

  • Fluxuri de semnare nelimitate
  • 10 certificate pentru semnături electronice calificate
  • Limită maximă de 100 documente/an

ADVANCED

  • Fluxuri de semnare nelimitate
  • 10 certificate pentru semnături electronice calificate
  • Limită maximă de 100 documente/an
  • Pentru o perioada de 3 ani
  • 5 utilizatori
  • 5 GB spațiu de stocare

PROFESSIONAL

  • Fluxuri de semnare nelimitate
  • 10 certificate pentru semnături electronice calificate
  • Limită maximă de 100 documente/an
  • Pentru o perioada de 3 ani
  • 5 utilizatori
  • 5 GB spațiu de stocare

ENTERPRISE

Configurabile în funcție de specificul activității companiei.

Beneficii

Semnătură electronică calificată:

  • achiziționată individual, în scopul semnării cererii și documentelor de finanțare și, ulterior, în activitatea desfășurată de companie;
  • achiziționată ca parte a unei componente de îmbunătățire și optimizare a activitatii, respectiv, licența pentru platforma flowSIGN care permite trecerea de la semnarea documentelor de business pe hârtie, la semnarea digitală a acestora folosind semnătura electronică atât pentru pentru activitatea internă cât și pentru relația cu terți (parteneri, colaboratori, viitori angajați etc);

Configurarea acestei componente se face într-o manieră foarte flexibilă putând varia urmatoarele elemente:

  • tipul de semnătură;
  • numărul de semnături;
  • numărul de licențe flowSIGN;
  • numărul de fluxuri de semnare;
  • cantitatea de documente semnate pe perioada unui an.

certME:

Soluție ce permite gestionarea, verificarea şi garantarea identităților digitale de încredere folosită pentru încheierea electronică a contractelor ce implică în mod obligatoriu (şi de fiecare dată) procesul de înrolare digitală – astfel încât să nu existe vreun dubiu asupra identităţii reale a contractantului.

Arhivare electronică:

Cu valoare legală, pentru a putea pastra documentele utilizate de companie în formă electronică, pe întreg ciclul de viață, garantându-se autenticitatea, integritatea și confidențialitatea acestora. Pot varia:

  • perioada de stocare;
  • spațiul de stocare;
  • numărul de utilizatori care au acces în platformă.

Digitalizarea procesului de angajare este bun exemplu de utilizare a soluţiilor cerSIGN, având un impact major în modul de funcționare al IMM-urilor, făcând posibilă desfășurarea întregului proces în mediul online, cu un minim de resurse. Procesul de HR 100% digital cu ajutorul soluţiilor certSIGN include:

  • inițierea și desfășurarea procesului de recrutare în funcție de specificul fiecărei companii;
  • alegerea candidatului potrivit pentru angajare;
  • identificarea persoanei în vederea semnării documentelor de angajare, prin mijloace 100% online – videoID sau certME;
  • semnarea electronică a documentelor de angajare și a altor documentelor specifice activității – generarea de fluxuri de semnare, cu semătură electronică calificată, prin platforma flowSIGN;
  • arhivarea, cu valoare legală, a documentelor semnate pentru o perioadă de 3 ani.

Un birou digital nu înseamnă doar reducerea consumului de hârtie, ci şi reducerea costurilor – de tipărire, transmitere (poștă/curier) şi păstrare a documentelor pe termen lung.

Asigurarea integrității și autenticității documentelor prin intermediul semnaturilor electronice.

Procesarea exclusiv electronică a datelor are un efect mai puţin dăunător asupra mediului.

Având la bază un sistem riguros de îndosariere şi catalogare, arhivarea electronică permite căutarea documentelor nu numai pe numele fişierului, ci şi pe conţinutul acestuia.

Stocarea documentelor în format digital permite implementarea unor diverse mecanisme de control acces, astfel încât doar persoanele avizate să le poate vizualiza şi partaja rapid.

Obţine ofertă

Completează acest formular iar noi te vom contacta în curând pentru a configura împreună pachetul de digitalizare pentru IMM-uri potrivit, în funcţie de specificul şi nevoile business-ului tău!

    * campuri obligatorii

    Te sunăm noi!

    Îţi mulţumim pentru că vrei să intri în contact cu noi!

    .


      * campuri obligatorii