Semnătură electronică calificată:
- achiziționată individual, în scopul semnării cererii și documentelor de finanțare și, ulterior, în activitatea desfășurată de companie;
- achiziționată ca parte a unei componente de îmbunătățire și optimizare a activitatii, respectiv, licența pentru platforma flowSIGN care permite trecerea de la semnarea documentelor de business pe hârtie, la semnarea digitală a acestora folosind semnătura electronică atât pentru pentru activitatea internă cât și pentru relația cu terți (parteneri, colaboratori, viitori angajați etc);
Configurarea acestei componente se face într-o manieră foarte flexibilă putând varia urmatoarele elemente:
- tipul de semnătură;
- numărul de semnături;
- numărul de licențe flowSIGN;
- numărul de fluxuri de semnare;
- cantitatea de documente semnate pe perioada unui an.
certME:
Soluție ce permite gestionarea, verificarea şi garantarea identităților digitale de încredere folosită pentru încheierea electronică a contractelor ce implică în mod obligatoriu (şi de fiecare dată) procesul de înrolare digitală – astfel încât să nu existe vreun dubiu asupra identităţii reale a contractantului.
Arhivare electronică:
Cu valoare legală, pentru a putea pastra documentele utilizate de companie în formă electronică, pe întreg ciclul de viață, garantându-se autenticitatea, integritatea și confidențialitatea acestora. Pot varia:
- perioada de stocare;
- spațiul de stocare;
- numărul de utilizatori care au acces în platformă.