Pachetul digital (voucher de digitalizare) și cheltuielile cu transformarea digitală reprezintă elemente importante, eligibile și obligatorii în structura bugetelor de proiecte ce pot fi depuse de IMM-uri pentru a obține finanțare nerambursabilă în vederea optimizării şi dezvoltării activităţii.
Aceste pachete, reprezintă o oportunitate oferită IMM-urilor de a beneficia de o infrastructură IT modernă ca parte a investițiilor necesare capacităților de prestare de servicii pentru refacerea capacității de reziliență, investițiilor în retehnologizare etc., investiții ce sunt stimulate în cadrul programelor de finanțare nerambursabilă ce se desfășoară în această perioadă.
certSIGN pune la dispoziţie pachete digitale ușor configurabile în funcție de nevoile fiecărui Start-up și/ sau IMM din categoria activelor necorporale precum softuri necesare desfășurării activității, licențe necesare desfășurării activității, programe informatice, alte drepturi şi active similare. Elemente centrale ale pachetelor sunt reprezentate de produsele și serviciile oferite de certSIGN, dar pot conține și alte tipuri de cheltuieli eligibile, în funcție de caracteristicile fiecărui proiect.
Semnarea electronică la distanţă sau locală, cu valoare legală, a oricăror documente de către multipli semnatari, cu certificate calificate ce pot fi obţinute inclusiv prin identificare video la distanţă.
Soluție cu ajutorul căreia nu mai este necesară prezenţa fizică a clienţilor şi interacţiunea cu personalul propriu pentru procesele de identificare specifice procedurilor de digital onboarding.
Păstrarea documentelor utilizate de companie în formă electronică, cu valoare legală, pe întreg ciclul de viață, garantându-se autenticitatea, integritatea și confidențialitatea acestora.
Semnătură electronică calificată:
Configurarea acestei componente se face într-o manieră foarte flexibilă putând varia urmatoarele elemente:
certME:
Soluție ce permite gestionarea, verificarea şi garantarea identităților digitale de încredere folosită pentru încheierea electronică a contractelor ce implică în mod obligatoriu (şi de fiecare dată) procesul de înrolare digitală – astfel încât să nu existe vreun dubiu asupra identităţii reale a contractantului.
Arhivare electronică:
Cu valoare legală, pentru a putea pastra documentele utilizate de companie în formă electronică, pe întreg ciclul de viață, garantându-se autenticitatea, integritatea și confidențialitatea acestora. Pot varia:
Digitalizarea procesului de angajare este bun exemplu de utilizare a soluţiilor cerSIGN, având un impact major în modul de funcționare al IMM-urilor, făcând posibilă desfășurarea întregului proces în mediul online, cu un minim de resurse. Procesul de HR 100% digital cu ajutorul soluţiilor certSIGN include:
Un birou digital nu înseamnă doar reducerea consumului de hârtie, ci şi reducerea costurilor – de tipărire, transmitere (poștă/curier) şi păstrare a documentelor pe termen lung.
Procesarea exclusiv electronică a datelor are un efect mai puţin dăunător asupra mediului.
Având la bază un sistem riguros de îndosariere şi catalogare, arhivarea electronică permite căutarea documentelor nu numai pe numele fişierului, ci şi pe conţinutul acestuia.
Stocarea documentelor în format digital permite implementarea unor diverse mecanisme de control acces, astfel încât doar persoanele avizate să le poate vizualiza şi partaja rapid.