certME - IDENTITATE ÎN BLOCKCHAIN

Ducem tehnologia blockchain spre viitor, dincolo de criptomonede şi tranzacţii financiare! În vederea eficientizării activităţiii şi oferirii serviciilor exclusiv online, certSIGN a dezvoltat pentru companii certME- primul serviciu din România pentru garantarea identității în blockchain.

Indiferent că vorbim despre credite bancare, utilităţi, servicii telecom, asigurări sau furnizarea altor servicii/bunuri, încheierea online a contractelor implică în mod obligatoriu (şi de fiecare dată) procesul de înrolare digitală - astfel încât să nu existe vreun dubiu asupra identităţii reale a contractantului. 

Cu certME, înrolarea digitală se realizează o singură dată, acest serviciu digital bazat pe tehnologie blockchain permiţând mai multor companii să își pună în comun procesele de înrolare digitală a clienților. Astfel, companiile pot livra servicii către identități digitale de încredere (conform Regulamentului eIDAS) interacționând cu clienții exclusiv online. Companiile ajung la mai mulți clienți și reduc costurile de interacțiune cu aceștia. De asemenea, clienții pot beneficia de servicii de la numeroși furnizori cu un singur drum la cel mai apropiat partener certME.

Referitor la siguranţa datelor personale ale clienților, trebuie reţinut că, odată ajunse în blockchain, datele nu pot fi modificate într-un mod neautorizat. Pe scurt - nu se înscriu date cu caracter personal în blockchain. Implementarea este făcută în așa fel încât nu se înregistrează date cu caracter personal în nicio locație care să țină de soluția de managemnet a identității certME, iar manipularea și decizia privind datele personale sunt numai la îndemâna proprietarului acestora!

AVANTAJE.

 

certME este singurul serviciu descentralizat ce folosește tehnologia blockchain pentru a livra identități digitale conform cu Regulamentul eIDAS, la un nivel substanțial de asigurare. 

Pentru furnizorii de servicii și bunuri

• reducerea costurilor (hârtie, personal, deplasări, timp, transmiterea şi depozitarea documentelor) în procesele de identificare și cunoaștere făcute la înrolarea clienților;

• extindere bazei de clienți - operațiunile de înrolare și semnare a contractelor de servicii sau de livrare de bunuri au loc exclusiv online (trecerea de la potențialii clienți din vecinătatea unei locații la o bază de potențiali clienți online, fără limitare geografică).
 

Pentru beneficiarii persoane fizice

• fără costuri legate de timp și bani privind deplasarea la oficiile sau la ghișeele furnizorilor de servicii sau bunuri;

• disponibilitatea continuă a operaților (poate fi un serviciu disponibil 24 de ore din 24, șapte zile din șapte);

• se lărgește gama de servicii accesibile și de furnizori ai aceluiași serviciu.