În urma unui parteneriat de succes încheiat cu Banca Românească, certificatele digitale calificate de semnătură electronică certSIGN pot fi obţinute de acum şi prin reprezentanţii acestei instituţii, în mai multe oraşe din ţară. Astfel, dezvoltăm în continuare cea mai mare rețea de distribuție a certificatelor digitale la nivel național.
Extinderea reţelei certSIGN
Cererile de certificate pot fi depuse şi în agenţiile Banca Românească din următoarele oraşe: Arad, Piteşti, Bacău, Braşov, Constanţa, Craiova, Galaţi, Brăila, Deva, Iaşi, Suceava, Sibiu, Piatra Neamţ, Satu Mare, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Bucureşti, Târgu Mureş.
Toate documentele pentru obţinerea certificatului calificat de semnătură electronică certSIGN vor fi preluate şi verificate în acelaşi loc, fără drumuri suplimentare la notar sau la oficiile poştale.
Detaliile de contact ale noilor reprezentanţi certSIGN-Banca Românească pot fi accesate în secţiunea Parteneri semnătură electronică.
De ce semnătura electronică calificată?
- În calitate de Prestator calificat de servicii de încredere conform Regulamentului eIDAS nr. 910/2014, certSIGN pune la dispoziţia persoanelor fizice şi juridice semnătură electronică calificată.
- Semnătura electronică calificată este singurul tip de semnătură electronică care are implicit efectul juridic echivalent al unei semnături olografe.
- Cu ajutorul semnăturii electronice, beneficiaţi atât de eficienţă crescută (economie de timp, de spaţiu de depozitare, de resurse şi de costuri ale consumabilelor – hârtie, print, curier etc.), cât şi de siguranţă (autenticitate, integritate şi non-repudierea documentelor, respectiv identificarea semnatarului).
- Certificatul calificat de semnătură electronică poate fi utilizat atât în relaţia cu instituţiile statului (ANAF, ONRC, SICAP, MySMIS etc.), cât şi în relaţia cu partenerii de afaceri.