Obţinerea documentului de confirmare pentru ANAF – semnătură electronică la distanţă

În situația în care dețineți un certificat calificat de semnătură electronică Paperless, pentru obținerea documentului de confirmare trebuie:

  • să instalați aplicația Paperless vToken (disponibilă doar pentru Windows SO), care aduce certificatul din cloud local pe calculatorul dumneavoastră;
  • să completați și semnați documentul de confirmare local pe calculatorul dumneavoastră, folosind aplicaţia Adobe Reader.

1. Aplicația Paperless vToken se poate downloada de pe unul dintre link-urile de mai jos, în funcție de versiunea Windows SO (pe 32 sau 64 biți):

După instalare, accesați aplicația din shortcut-ul de pe desktop folosind user-ul și parola de la cloud webSIGN.
La deschiderea aplicației Paperless vToken, certificatul din cloud va fi importat automat în store-ul de certificate al Windows-ului și va putea fi folosit la semnare documente și autentificare SSL.
2. Descărcați documentul de confirmare de aici – https://support.certsign.ro/tools/confirmare.pdf
Deschideți documentul în Adobe Reader, completați câmpurile NumePrenume (așa cum apar în certificat), Adresa de e-mail și CNP, apoi semnați în câmpul Semnătură Utilizator. Transmiteți documentul pe adresa confirmare@certsign.ro, iar noi îl vom trimite contrasemnat înapoi pe e-mail.
AICI puteți vizualiza câteva imagini care să vă ajute la semnarea în interiorul câmpului de semnare.

Te sunăm noi!

Îţi mulţumim pentru că vrei să intri în contact cu noi!