Semnatura electronica
Semnătura electronică este cea mai simplă modalitate de a da valoare legală documentelor digitale. certSIGN este Furnizor Acreditat de Servicii de certificare, conform Legii 455/2001 privind semnătura electronică. Astfel, certSIGN oferă toate elementele necesare creării semnăturii electronice cu valoare legală:
  • Certificat calificat
  • Dispozitiv securizat pentru crearea semnăturii
  • Aplicaţie software pentru semnarea electronică a oricărui tip de fişier
Costul certificatului digital şi al dispozitivului securizat pentru crearea semnăturii este de 47 de Euro, fără TVA. Cu acestea poţi, timp de un an:
  • Semna electronic documente
  • Depune declaraţii fiscala la ANAF pentru oricâte firme
  • Participa la licitaţii electronice prin SEAP (Sistemul Electronic de Achiziţii Publice)
  • Accesa servicii on-line oferite de instituţiile statului
Certificatul digital este valabil un an. Pentru a putea semna electronic documente şi în anul următor clienţii certSIGN beneficiază de un preţ mai mic: 30 de Euro fără TVA.

Pentru a începe să semnaţi electronic înregistraţi-vă on-line pentru obţinerea unui certificat calificat sau contactaţi unul dintre reprezentanţii certSIGN, în Bucureşti şi în sediile partenerilor BRD - Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank, Alpha Bank si OTP Bank din țară.

Search form

Acest site foloseste cookies. Navigand in continuare va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii