certSIGN oferă servicii de implementare gratuite pentru soluţiile MobileIron pentru munca de acasă

Până la sfârşitul lunii aprilie, certSIGN oferă servicii de implementare gratuite pentru companiile care aleg soluţiile MobileIron UEM (Unified Endpoint Management), destinate asigurării şi securizării proceselor de muncă de acasă. Parteneriatul încheiat între cei doi furnizori de soluţii informatice vine în sprijinul mediului de business, în contextul pandemiei de COVID-19 care a impus digitalizarea rapidă şi necesitatea unor instrumente sigure de lucru remote.

Implementare gratuită a licenţelor MobileIron, prin certSIGN (Gold Partner)

Companiile care doresc să asigure continuitatea businessului prin soluţii de muncă la distanţă implementate atât pe dispozitive mobile (smartphone, tabletă) cât şi desktop, beneficiază de:

• soluţiile incluse în pachetul UEM Platinum Bundle, oferite gratuit de MobileIron în perioada 6 aprilie-15 iunie 2020,  (tehnologii şi aplicaţii ce acopera toate sistemele de operare  - Android, IOS, Windows 10 si macOS - pentru managementul şi securitatea dispozitivelor mobile/desktop, securizarea email-urilor, datelor personale şi navigării pe Internet, lucru colaborativ, VPN etc.);

• serviciile de configurare/implementare/suport a acestor soluţii, oferite gratuit de certSIGN până la sfârşitul lunii aprilie 2020, cu posibilitatea obţinerii unor oferte personalizate de prelungire începând din luna iunie cand această iniţiativă se va încheia.

Prin acest proiect, MobileIron şi certSIGN asigură instrumentele necesare angajaţilor remote ce pot fi implementate inclusiv pe dispozitivele personale ale acestora - indiferent că vorbim despre un un telefon mobil, o tabletă sau PC, cu respectarea aceloraşi criterii de securitate ca în cazul terminalelor oferite de angajator.

Beneficii

 • Înregistrarea dispozitivelor care rulează cu Android, IOS, Windows 10 și macOS; 

 • Furnizarea de aplicații sigure de productivitate și e-mail;  

 • Securitate pentru aplicațiile VPN și de conectare la rețeaua internă, dar și în Cloud; 

 • Asistență remote pentru rezolvarea rapidă a problemelor ce pot să apară, prin instrumente de depanare la distanță;  

 • Configurarea instrumentelor de securitate , cum ar fi solicitarea de parole și criptarea hard disk-ului, pe toate dispozitivele; 

 • Punerea în funcțiune a aplicațiilor video, de colaborare și comunicare; 

 • Separarea datelor comerciale de cele personale, pentru a se păstra confidențialitatea utilizatorului, în timp ce documentele și datele companiei sunt protejate; 

 • Opțiunea de a șterge selectiv dispozitivele end-to-end.

Categorii
1