GRANTURI IMM cu SEMNĂTURA ELECTRONICĂ CERTSIGN

DE CE?

Prin OUG nr. 130/2020, au fost instituite o serie de măsuri de sprijin financiar pentru IMM-urile, PFA-urile, ONG-urile şi CMI-urile afectate de pandemia de coronavirus (COVID-19), acestea putând obţine granturi de la stat cu valoare cuprinsă între 2.000 şi 200.000 de euro. Conform Ministerului Economiei, Energiei şi Mediului de Afaceri (MEEMA), înscrierea pe platforma destinată accesării fondurilor nerambursabile şi depunerea cererilor de finanţare/documentelor conexe se poate realiza doar cu un certificat calificat de semnătură electronică.

CE?

Kit semnătură electronică certSIGN

certSIGN, Prestator calificat de servicii de încredere conform Regulamentului UE eIDAS nr. 910/2014, pune la dispoziţia tuturor beneficiarilor (IMM, PFA, ONG, CMI) interesaţi de obţinerea de granturi, kit-uri de semnătură electronică.

Ofertă kit semnătură electronică certSIGN

Kit de semnătură electronică certSIGN (1 an)

47 Euro fără TVA

• Certificat calificat pentru semnătură electronică, valabil 1 an
• Dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificate (token)
• Aplicaţia clickSIGN
Kit de semnătură electronică certSIGN (2 ani)

73 Euro fără TVA

• Certificat calificat pentru semnătură electronică, valabil 2 ani
• Dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificate (token)
• Aplicaţia clickSIGN
Kit de semnătură electronică certSIGN (3 ani)

96 Euro fără TVA

• Certificat calificat pentru semnătură electronică, valabil 3 ani
• Dispozitiv de creare a semnăturilor electronice calificate (token)
• Aplicaţia clickSIGN

CUM?

Procedură emitere

Pas #1

EMITERE.CERTSIGN.RO

Accesează emitere.certsign.ro pentru a începe procedura de achiziţionare a unui kit de semnătură electronică certSIGN.

Pas #2

TIPUL PRODUSULUI

Alege între persoană fizică sau persoană juridică şi ulterior selectează valabilitatea certificatului (1,2,3 ani).

Pas #3

FORMULAR DE ÎNREGISTRARE

Completează toate câmpurile din formularul de înregistrare afişat, cu datele solicitate, şi introdu codul de securitate.

Pas #4

DESCĂRCARE DOCUMENTE

Descarcă documentele generate după completarea formularului – Contract, Termeni şi condiţii generale, Declaraţie.

Pas #5

TRANSMITERE/DEPUNERE

Transmite sau depune toate documentele solicitate* conform instrucţiunilor primite pe e-mail, pentru identificare.

Pas #6

OBŢINERE CERTIFICAT

După primirea documentelor, emitem certificatul şi transmitem kit-ul de semnătură electronică.

UNDE?

Hartă parteneri

Emiterea certificatului calificat de semnătură electronică se poate face fără deplasări la sediile certSIGN / ale partenerilor. Transmiteţi documentele obţinute de pe emitere.certsign.ro obligatoriu împreună cu declaraţia în original autentificată de către un notar sau atestată de către un avocat în temeiul dispoziţiilor art. 3 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 51/1995 (pentru a se asigura identificarea față în față și pe baza actului de identitate, cerută de lege și Regulamentul European) prin curier/poştă la adresa Bd. Tudor Vladimirescu, nr. 29 A, Sector 5, Bucureşti.

Documentele pot fi depuse personal la oricare dintre cei 400 de reprezentanți certSIGN din țară. Îi găsiți în agențiile BRD Group Societe Generale, Raiffiesen Bank, OTP Bank, Alpha Bank și CEC Bank din această hartă.

Pentru a găsi cel mai apropiat reprezentant certSIGN, selectaţi judeţul dumneavoastră.

Te sunăm noi!

Îţi mulţumim pentru că vrei să intri în contact cu noi!