Caută
Close this search box.

Semnarea electronică a unui document PDF cu câmp de semnătură

Acrobat Reader DC

1. Utilizând Adobe Reader DC, deschideţi documentul pe care doriți să îl semnați electronic.
2. Completați datele din document și dați click pe câmpul de semnătură electronică.
3. Din fereastra Sign with a Digital ID, selectați certificatul de tip Windows Digital ID şi dați click pe butonul Continue.
NOTĂ: Dacă aveţi mai multe certificate, selectaţi certificatul pe care doriți să îl folosiți pentru semnarea documentului. Asigurați-vă că în câmpul Issued by (Emis de) apare certSIGN Qualified CA Class 3 G2.
4. În fereastra următoare, dați click pe butonul Sign, apoi alegeți locul unde se va salva documentul şi introduceți codul PIN.
5. După introducerea PIN-ului, semnătura electronică va apărea în câmpul de semnare.

Acrobat Reader XI

1. Utilizând Adobe Reader XI, deschideţi documentul pe care doriți să îl semnați electronic.
2. Completați datele din document și dați click pe câmpul de semnătură electronică.
3. Din fereastra care apare, selectaţi certificatul dumneavoastră digital şi efectuaţi click pe butonul Sign.
NOTĂ: Dacă aveţi mai multe certificate, dați click pe săgeata din dreapta numelui pentru a selecta certificatul pe care doriți să îl folosiți pentru semnarea documentului. Asigurați-vă că în câmpul Certificate issuer (Emitent certificat) apare certSIGN Qualified CA Class 3 G2.
4. În fereastra următoare, vi se va solicita să salvaţi documentul şi să introduceţi PIN-ul certificatului (primit o dată cu dispozitivul criptografic de la certSIGN, dacă nu l-aţi schimbat).
5. După introducerea PIN-ului, semnătura electronică va apărea în câmpul de semnare.