certSIGN va propune în cadrul Dezbaterii Smart City – Alba Iulia 2018 un serviciu de semnătură electronică la distanţă, în conformitate cu legislaţia europeană şi standardele internaţionale în vigoare. În cadrul evenimentului, susţinut pe 8-9 octombrie 2018, vom discuta despre posibilitatea implementării acestui serviciu pentru utilizarea de către contribuabili în relaţia cu instituţiile statului.
Serviciul de semnătură electronică la distanţă certSIGN
În cadrul Dezbaterii Smart City – Alba Iulia 2018 vor fi prezentate soluţiile oraşului inteligent, printre acestea numărându-se şi serviciile de semnătură electronică la standarde europene, în administraţia publică. Sesiunea de administraţie publică va atinge subiecte precum facilitarea comunicării şi interacţiunii cu cetăţenii, dezvoltarea mediului de afaceri local şi proiectele cu impact asupra calităţii vieţii, reducerii birocraţiei, creşterii transparenţei, eficienţei şi reducerii costurilor administrative.
Semnătura electronică la distanţă certSIGN, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 910/2014 (eIDAS), simplifică procesul de semnare a documentelor cu valoare legală, deoarece nu mai sunt necesare drivere speciale şi token. Astfel, semnarea se poate face de oriunde şi oricând, de pe orice dispozitiv – laptop, telefon mobil, tabletă.
Compania noastră nu este la primul proiect de acest gen, de-a lungul anilor implicându-se activ în promovarea şi implementarea soluţiilor de semnătura electronică atât în rândul instituţiilor statului, cât şi în rândul companiilor şi persoanelor fizice.
Dezbaterea Smart City – Alba Iulia 2018
Dezbaterea naţională Smart City – Alba Iulia 2018 va reuni ambasadori, primari din regiune şi din ţară, companii care dezvoltă soluţii dedicate oraşelor inteligente şi mediul universitar. Alba Iulia Smart City 2018 este un proiect pilot menit sa transforme municipiul Alba Iulia în primul oraş din România unde vor fi implementate soluţii integrate de oraş inteligent, cu ocazia celebrării a 100 de ani de la Marea Unire.