Semnătură electronică pentru angajatori şi angajaţi

Pachet complet de soluţii certSIGN pentru angajatori şi angajaţi – semnătură electronică calificată, marcă temporală calificată, sigiliu electronic calificat şi arhivare electronică cu valoare legală.

Noi reglementări
în Codul muncii

Utilizarea semnăturii electronice calificate în domeniul relaţiilor de muncă şi instruirii SSM a fost reglementată explicit în Codul muncii şi Legea securităţii şi sănătăţii în muncă, prin Ordonanţa de urgenţă nr. 36/2021, în vigoare din 6 mai 2021.

Potrivit acesteia, semnătura electronică calificată, însoțită de marca temporală electronică calificată și sigiliul electronic calificat al angajatorului, poate fi utilizată la:

  • încheierea contractului individual de muncă (CIM) / actului adițional între angajatori şi angajaţi;
  • întocmirea tuturor documentelor din domeniul relațiilor de muncă rezultate la încheierea CIM, pe parcursul executării acestuia sau la încetarea lui;
  • semnarea dovezii instruirii SSM (securității și sănătății în muncă).

Cum semnezi documentele de muncă, în 5 paşi simpli? | Tutorial certSIGN

Soluţiile noastre

Punem la dispoziţia tuturor companiilor şi instituţiilor din România un pachet complet de soluţii pentru angajatori şi angajaţi, în conformitate cu noile prevederi din Codul muncii şi Legea sănătăţii şi securităţii în muncă, format din:

Platforma de semnătură electronică la distanţă Paperless flowSIGN

Prima platformă de semnare electronică la distanţă, cu valoare legală (certificată QSCD), care permite semnarea extrem de rapidă a unui sau mai multor documente de către două sau mai multe persoane.

Aplicatii semnatura_header

Certificate calificate de semnătură electronică la distanţă

Pentru angajatori şi angajaţi, cu posibilitatea obţinerii 100% online prin identificare video şi valabilitate în funcţie de nevoile specifice – de la câteva minute (aplicarea unei semnături), până la 1, 2 sau 3 ani.

Marcare temporala_header

Marcă temporală
calificată

Marca temporală calificată garantează existența la un anumit moment de timp a unor date electronice (ca, de exemplu, o semnătură electronică), prevenind antedatarea documentelor.

Sigiliu electronic_header

Sigiliu electronic calificat

Sigiliul electronic calificat este noul instrument de semnătură pentru persoanele juridice. Acesta atestă că un document a fost emis de o persoană juridică și garantează autenticitatea și intregritatea documentului.

Arhivare_middle

Arhivare electronică

Păstrarea documentelor semnate electronic folosind servicii autorizate conform Legii nr. 135/2007 privind arhivarea documentelor în formă electronică.

certSIGN este recunoscut ca Prestator de servicii de încredere calificat la nivel european (QTSP – Qualified Trust Service Provider) și se regăsește încă din 2016 în European Trusted List cu o serie de servicii conforme cu legislația europeană, inclusiv cele menţionate în OUG 36/2021 – certificat calificat pentru semnătură electronică, certificat calificat pentru sigiliul electronic şi marcă temporală electronică calificată.

De ce soluţiile noastre?

Pachet complet, personalizabil

Ai toate soluţiile la îndemnă – certificate calificate, marcare temporală calificată, sigiliu electronic calificat, platformă de semnare electronică la distanţă şi soluţie de arhivare electronică integrată conform Legii nr. 135/2007, într-un pachet ce poate fi configurat în funcţie de profilul companiei/instituţiei, numărul de angajaţi şi cerinţele specifice!

100% acoperire legală

Certificatele calificate de semnătură electronică în cloud emise de certSIGN asigură 100% acoperire legală. Semnătura electronică calificată este singurul tip de semnătură electronică care are implicit efectul juridic echivalent al unei semnături olografe, conform Regulamentului eIDAS.

Certificare QSCD

certSIGN este prima companie din România şi una dintre puţinele la nivel european care pune la dispoziţie semnătură electronică calificată la distanţă certificată Qualified Signature and Seal Creation Device (QSCD), în conformitate cu Regulamentul UE eIDAS nr. 910/2014.

Experienţă proprie

Suntem prima companie din România care a implementat dosarul electronic al angajatului, utilizând propriile soluţii de semnătură electronică calificată.

Suport tehnic

Prin departamentul de suport tehnic propriu, în limba română şi engleză, îţi stăm la dispoziţie cu răspunsuri relevante la toate întrebările şi te sprijinăm în utilizarea soluţiilor noastre!

Consultanţă juridică

Vrei să înţelegeţi diferenţele dintre diferitele tipuri de semnătură electronică sau cum pot fi verificate acestea? Clarificăm orice neclarităţi din sfera juridică!

Obţine o ofertă personalizată!

Completează acest formular pentru a primi o ofertă personalizată pentru pachetul complet de soluţii certSIGN destinate angajatorilor şi angajaţilor conform OUG 36/2021 iar noi te vom contacta în curând!

    * campuri obligatorii

    Te sunăm noi!

    Îţi mulţumim pentru că vrei să intri în contact cu noi!